OPheffingsuitverkoop in doetinchem!

gijs

.
Lid sinds
12 januari 2004
Berichten
2.442
“PUBLIEKE VERKOPING” MUZIEKINSTRUMENTEN

Muziekhuis Vriese BV is belast met de publieke verkoping van muziekinstrumenten, licht & geluidsapparatuur en van de complete winkelinventaris van ODEON SOUND & LIGHT in Doetinchem.

DE PLAATS VAN VERKOOP:
Melkweg 8, 7005AH Doetinchem (zijstraat van de Terborgseweg tegenover de Rabobank). Plan uw route met www.routenet.nl. Tel. 06 51 82 23 74.

VERKOOP DATA:
Donderdag 17 Juni’04 van 10.00 tot 21.00 uur
Vrijdag 18 Juni’04 van 10.00 tot 21.00 uur
Zaterdag 19 Juni’04 van 10.00 tot 17.00 uur

Een unieke gelegenheid! In opdracht worden alle instrumenten, winkelinventaris en andere spullen verkocht. Prijzen 30 – 80% onder de nieuwwaarde! Alles moet weg !
Gekochte goederen kunnen niet worden geruild, gereserveerd of opgeslagen worden.

175 GITAREN: 30 Spaanse gitaren; 70 Western gitaren; 45 elektrische gitaren; 30 basgitaren; versterkers enz.
(Fender, Gibson, Takamine, JB Jack Bremer, Musicman, Marshall en diverse andere merken.

18 SLAGWERKEN: Drumsets; diverse cymbal stands; bekkens; drumvellen.
(Pearl, Sonor, Basix, Stagg, Remo, Gretch, Yamaha en diverse andere merken.

12 KEYBOARDS: Roland, Yamaha, Technics en Korg.

8 DIGITALE PIANO’s: Yamaha, Roland, Suzuki en Technics.

GELUID en LICHT: Mengtafels; eindtrappen; speaker cabinets; effect apparatuur; spots; lichteffecten enz.
(Yamaha, Dynacord, Warfedale, LEM, BELL, Studiomaster, Spirit, Behringer, enz.)

KANTOORMEUBILAIR / WINKELINVENTARIS: Bureaus, archiefkasten, tafels, stoelen, magazijn/winkelstellingen, lichtbakken, kortom teveel om op te noemen.

Wat verder wordt aangeboden:
Snaren, microfoons, draadloze microfoons, bladmuziek, drumstokken enz. enz.


Contante- of PIN betaling, gekochte spullen direct meenemen.

Wij geven geen telefonische informatie over prijzen e.d (reken maar dat het goedkoop is!)

TIP: Denk ook aan vaderdag 20 juni; we hebben nog diverse leuke, muzikale vaderdag cadeaus.
 
Als ik geld had zou ik er NU nog heengassen voor een ander alles wegkaapt. (21 min bezig nu die verkoop)
 
Nu Feedback nog..........................:D
 
Opheffings uitverkoop van odeon forget it!!!!! ben er geweest. De prijzen zijn schrikbarend, heel veel apperatuur waar vriese zelf niet af kan komen staan tevens in de winkel. echt niet de moeite om daar te gaan kijken, verkoop is al dik anderhalve maand aan de gang en elke keer komen er datums bij! tot 80% korting nou 80% op plectrums maybe.

dus bespaar je moeite als je van ver moet komen, onderhandelen over de prijs is er echt niet bij!
meeste gitaren die er hangen, zijn van een onbekend merk, yokogamma, wel leuke collectie bc-rich maar de prijs is met korting hetzelfde of duurder dan de prijs bij bv feedback of music-produktiv.

op synth gebied staat er niets op een dj70 na van roland, maar de prijs is nog 495 en 2e hands!
 
Waarom waren ze ook al weer failliet gegaan? ;)
 
Ik dacht al dat ik gek was geworden omdat ik steeds op MP een andere datum zag... (nou ja misschien ben ook wel een beetje gestoord.. who cares)

Het verbaasd me nix dat die opruiming daaro niet loopt, al die "local" shops verkopen hun apparatuur voor prijzen waar de honden geen brood van lusten.
Als jong naief beginnend muzikantje naaien ze je liever met grote verhalen dan dat ze je eerlijk voorlichten zodat je nog een keer terugkomt. (spreek helaas uit ervaring)

Was net even kijken bij een muziekboer in Hengelo City of daar nog iets stond. Elke keer verbaas ik me over het feit dat ze daar dingen hebben staan waar ik 3 jaar geleden een redelijk bod voor heb gedaan maar ze het liever laten veroesten dan iets toegeven op de prijs. Van afschrijving en rente hebben ze daar ook nog nooit gehoord, blijkt wel uit het feit dat de toko gehalveerd is 4 jaar terug. ... Jeez... een Micro modular 2e hands voor 400 euro... een SH-32 van Roland voor 550... M1 module 500 euro... U220 module voor 350 en speciaal voor Bas staat er nóg een 2e hands DJ 70 mkII voor 675 euri... Er werd me letterlijk gezegd dat ze wel een"liefhebber" (bij hun blijkbaar: een persoon die niet weet wat het ergens anders kost) afwachten ipv mee te gaan met de markt en ouwe zut op te ruimen

Maar goed; Odeon en Vriese... ook typisch zaken die denken dat klanten achterlijk zijn en niet weten wat apparatuur kost. Helaas weet 40% van de klanten dat ook niet en loopt er in.
Odeon is waarschijnlijk ook niet voor niets over de kop gegaan.
 
hier in Sittard was ook laatst een "opruiming" wegens failliet van een midi etc. winkeltje.

Alles gewoon normale prijs of te duur..... wat een bezeikte boel.
 
:D Ja, bekend verhaal..

Hier in de buurt kreeg ik te horen dat o.a. Roland en Yamaha de prijzen voor elke winkel in Nederland hetzelfde hadden gemaakt, omdat 'het de moeite niet meer was' om sommige zaken extra korting te geven.
Tòch raar dat ik in een straal van een kleine 50 km meerdere goedkope aanbieders ken..
 
Het mooiste zijn nog de advertenties in huis-aan-huis bladen die om de twee maanden dezelfde opheffingsverkoop-reclame laten zien.....en dat PAGINA-groot!!....
 
same here als in roosendaal met van gorp. Zag dat ze een SP700 hadden staan van roland. Weer een playback versie dus. Bood hem 200 aan. Hij lachde me vierkant uit. Heb hem toen de vergelijkingen gegeven:
voor 200 euro heb ik een Esi 4000 waar ik zowieso al mee kan samplen en wat makkelijk uit te breiden is etc.
Voor 350 kan ik een S3000XL halen.
voor 600 een S3000XL Nieuw...
heb hem me adres gegevens achter gelaten. Tja verw8 toch niet dat hij belt...
Een X5. Kwam daar vorig jaar nog voor. Hij staat er nog steeds. Mja voor ed snelle beslisser... 2e hands. 350 euro ofzo. Me N5EX voor 350 is een betere deal geweest voor een veel beter instrument.
Een M1 heeftie ook al lang staan. Komtie ook maar niet vanaf. net een u110 gehad zei hij. Mja zal er volgend jaar nog wel staan voor die prijs.

Peter verspuy nog zoiets. Boden me voor 650 euro een Wavestation aan... Heb ze vierkant uitgelachen. Nooit reactie terug gehad op de mail die ik ze stuurde...
 
Origineel geplaatst door Slipperman
same here als in roosendaal met van gorp. Zag dat ze een SP700 hadden staan van roland. Weer een playback versie dus. Bood hem 200 aan. Hij lachde me vierkant uit.

en terecht ... :)
een winkel moet zelf zijn prijs bepalen zolang men dat kan.

by the way: heb je die spandoeken "van gorp wordt 5 x zo groot" al gezien?
 
Origineel geplaatst door michielzweers
Poppeliers Rijswijk gaat ook elke maand wel een keer failliet.......

:stupid

maar die gaat echt niet goed...

eerst was de vestiging amsterdam opgeheven en werd de resterende gear overgebracht naar zaandam...die is inmiddels ook failliet...dus rijswijk zal ook nog wel falen hoor...:|
 
Back
Top