Pjotr G live op webstream

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hallo,

Zaterdag 19 juni zal ik een liveset geven op sounddish.tk . Dit wordt video-gestreamed (helaas geen puur audio stream door server locatie onderhoud). Dus vind je t leuk om een techno liveset te checken met beeldjes en al, check dan rond 21:30 www.sounddish.tk . Tune in :p
 
Hallo,

niet getreurd mensen :

de stream bestaat uit 128Kbit audio stream (voor een tamelijk acceptabele audio kwaliteit)

EN daarbovenop komt nog eens 100Kbit Video stream, je zult dus wel een kabelverbinding of hoger moeten hebben om te kunnen intunen. Gelukkig leven we in NL waar bijna iedereen dat al heeft :)

Stream is te zien met Winamp (versie hoger als 2.8 en met Video ondersteuning geinstalleerd). Realplayer zou er ook geen problemen mee moeten hebben en VideoLAN al helemaal niet.

Tune in , turn on and don't drop out but Groove On.

www.sounddish.tk
 
Gaaf !

Hoe moet ik dit zien ? Stream van jou in volle actie op een feestje ofzo ? Of sta je daar remy-alleen in een studiootje te vlammen ?
 
nee, min of meer remy-alleen haha

volgende keer weer n club. hopen we.
 
leuk initiatief man!

ik hoop dat jullie snel groeien met die site. Een soort Nederlandse "groovetech.com" (die helaas ter ziele is)

R
 
deze site is even tijdelijk vanwege inderdaad server onderhoud en verbouwingen.

Over een paar weekjes zijn er terug met de volledige site waar we al binnen een maand over de 50 leden op hadden.

Thx voor de support en heb je werk of mixes die je op SoundDish radio gestreamed wilt hebben, dan neem op de site even contct op met Produx of SoundDish (of via IRC) en we kunnen wat regelen.

Greets,

Produx @ SoundDish

www.sounddish.tk
 
even een schopje want vanavond half 10 is t zover :) intunen :p
 
Maakt toch niet uit ?
Pjotr's set is veel leuker dan kijken naar van die over het paard getilde gasten die een bal wegschoppen toch ? (persoonlijke mening)

Pjotuurrrrrr Dzjieeeee :dj:
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
even een schopje want vanavond half 10 is t zover :) intunen :p

Slechte managment Pjotr. Als je nou zorg dat je op het grote scherm komt tijdens de aftrap!;)
 
Origineel geplaatst door Kevin
Pjotr's set is veel leuker
Ik zal niet te veel off topic gaan met mijn mening :D
Het is in iedergeval leerzamer dan voetbal...
 
klinkt goed Pjotta-G!

Leuke video efx af en toe ook, erg leuk

256kbps, Yeehaw!

....hehehe, alleen om een uur of 10 zette je ineens een schuif wagenwijd open! Hallo, ik moest even zeer snel naar mijn eigen volume knop grijpen anders was ik nu een paar oren minder.. :D
niet erg, hoort bij een live optreden, ja toch want een PA zal er wel niet tegenover je gezeten hebben om dat soort dingetjes in de hand te houden?
 
arv, ik kan me niet precies herinneren welke uitschieter dat geweest moet zijn :D Ik gooi continu faders open.

Geen PA, maar stond wel een setje hard genoeg. Vooral als ik van nummers switch dan is t ff uitproberen hoe de mix in elkaar zit en een beetje snel proberen normaal uit te mixen. Oeps die kick ff wat indimmen! :p

[edit] en mensen die in hebben getuned; tnx for listening! ( en kijking!) [/edit]
 
Back
Top