Welke Compact USB Controller kopen?

Maks

Gromit the Evil Operator
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.810
Locatie
Antown
Hoi
Ik zou me een compact USB controllertje willen aanschaffen. Ik ben al lang verliefd op de M-Audio Oxygen, maar er zijn nog een hoop andere (mss betere) opties, zoals de Evolution MK425, die van die toetsjes heeft die je kan gebruiken voor drums, maar is dat in de praktijk wel te doen enzo...
Welke zijn zeker goed? Waar hebben jullie slechte ervaringen mee? Let me know!
Thanks!:halleluja:
Maks
 
Korg MicroKontrol? http://www.korg.com/gear/info.asp?A_PROD_NO=microkontrol
Lijkt me erg handig omdat-ie compact is, orgeltoetsen & drumpads & faders & draaiknoppen.
En je hebt programmeerbare LCD"tjes mét kleurverlichting, zodat je goed kunt zien welke knop/fader wat doet.
Daarbij is-ie van aluminium geloof ik, dus wat steviger dan de concurrentie. Ook wat duurder trouwens...

lrg_microkontrol.jpg
 
Remote 25 is leuk en als je geen toetsen hoeft kun je misschien ook ff kijken naar de nieuwe behringer controllers; niet duur wel veel knopjes.
 
ja, key's heb ik wel nodig, en een beetje controllers knobs enzo zodat ik hem makkelijk 'stand-alone' kan gebruiken, maar ik heb ook een yamaha 01X waar ik veel mee kan controlen. Remote 25 bvb is te veel. denk dat oxygen en mk425 en zowat de beste zijn...
 
heeft die microkorg by the way gemotoriseerde faders? nee he? als ie dat had gehad had het echt cool geweest... hoe gaat dat dan als ie die scene's onhoud, en je roept er eentje op? want die faders schieten dan vaneigens niet direct op hun plaats... als je die dan aanraakt is alles naar "de knoppen", zoals wij hier in belgie zeggen:P
 
zou dat stom zijn, O1X (www.o1xray.com) en microkorg samen? geen overload aan controls? of alles voor iets anders gebruiken??
 
Back
Top