Polygamy Boys op Headroom (19 juni)

Headroom11

Ingeburgerd
Lid sinds
8 januari 2004
Berichten
46
Locatie
Amsterdam
FLYERT_nw.jpg

19juni_back.jpg


vette bassen, komt allen!
 
Wie speelt er in de polygramy boys ?

Leuk raadseltje !!!

Bekende nederlander in de electro wereld ( hint )
 
wat leuk, Sneak Thief. Die gast ken ik nog van het RS7000 forum. Ik heb nog een mix liggen van em met enkel de RS7000... Dat is erg vet.

R
 
Origineel geplaatst door sander
Er zit geen bekende nederlander in.

Noem jij Ron Brandsteder niet bekend? 8D
 
er zitten een canadees en een duitser in en de zangeres is canadees volgens mij. En volgens mij is het ook nog eens het eerste optreden in nederland.

maareh bekende nederlander in de elektroscene.... hmmm.. Henny Huisman?
 
Origineel geplaatst door Headroom11
er zitten een canadees en een duitser in en de zangeres is canadees volgens mij. En volgens mij is het ook nog eens het eerste optreden in nederland.

maareh bekende nederlander in de elektroscene.... hmmm.. Henny Huisman?

Ze komen allemaal uit Canada. Alleen is Sneakthief samen met vriendin (=zangeres) verhuist van Canada naar Duitsland.
 
Do'h ;)

Nee, Sander. Sneakthief en z'n vrouw zijn Canadees (Toronto) en wonen inderdaad sinds een tijdje in Duitsland. De andere heer is een ras Duitser, die soms zelfs Echte Duitse Worst verstuurd naar ondergetekende. Hoe dan ook: geen bekende Nederlandse electro artiest aanwezig in het gezelschap. Ook geen onbekende overigens, dus ik denk dat Magno Control zich vergist.
 
hi! i never lived in toronto - i'm strictly west coast canadian.

Yes, Stephan likes his special Wurst - but beware because he has mystical knowledge. Do not believe everything you see :duivels:

See you on Saturday at OCCII in Amsterdam, and next time Stephan will be performing with me 8)
 
Back
Top