ik zoek een site met synth mp3s of maak er zelf één

Jos Pos

Ouwe rot
Lid sinds
9 december 2003
Berichten
741
Locatie
Limburg
He,

in mijn eeuwige zoektocht naar een synth ben ik op zoek naar een site (of meerdere sites) waar veel mp3s van synths opstaan. De mp3s op de sites van de bedrijven zelf heb ik al duizend keer gehoord en op vintagesynth.com ben ik ook al ns gaan piepen. MAar weet iemand nog meerdere sites??? Ben vooral ook op zoek naar een site met goede samples van clavia (nord lead, modular) want die op hun site zijn wel héél triestig.

Jullie mogen natuurlijk ook zelf mp3s posten met jullie favo synth.
Stel dat jiij je synth moet verkopen, maak eens een indrukwekkende demo met jouw synth (geen externe efx).
Greets
 
eh...

effe anders,

hoe wil jij een synth gaan gebruiken en wat verwacht je er van wat ie voor jou kan betekenen...?

dan roepen wij wel welke je nemen moet! :D
 
kunnen we hier niet een groot "vraag hier een demo"-topic van maken? kan nergens een demo vinden van de yamaha ry-30 en ben wel benieuwd naar hoe die klinkt...vooral voor gefreakte loops!
 
Origineel geplaatst door 6 trak
vrij betrekkelijke vraag eigenlijk dan toch... want hoe klinkt een synth?
een synth klinkt zoals de man die hem programmeerd hem laat klinken... of niet nutuulk...
daar heeft u idd helemaal gelijk in, maar aan de andere kant: geen geluid klinkt helemaal niet :)

en dan zijn er altijd nog altijd nog andere sf-ers die het geheel op genuanceerde wijze wat in perspectief kunnen zetten met opmerkingen als "prutser je doet die bak compleet geen recht aan" en dergelijken...;)
 
voor die bluesynth heb je een paswoord nodig :confused:
 
Dat de persoon aan de knoppen voor een deel de sound bepaald weet ik ook, maar toch heeft iedere synth z'n karakter.
En aangezien de muziekwinkels in de buurt enkel de allernieuwste mc505 of a-station hebben staan :confused: moet ik me via het net behelpen.

Die vengeance site is al héél goed, toch al wat meer demo's zo kunnen horen.
Keep them comming!!!

Zelf demo's posten is ook goed!!!! Dit zal je een plaatsje in de hemel verzekeren
 
Back
Top