nieuwe track (progressive) trance

redje

knoppengod
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
434
Locatie
den bosch
hierbij een nieuw nummer van me, hij is bijna af, maar ik ben benieuwd wat jullie hier tot nu toe van vinden. Het beestje heeft nog geen naam helaas (ik zal morgen de krant een goed lezen voor ideeen :) ). De reverb op de kick in het begin is iets te veel hoorde ik al. Kom maar op met het commentaar....alles is welkom, zolang het maar opbouwend is 8)

gear gebruikt: -logic exs (drums e.d.)
-virus b (synths, strings, bassline).

who needs more than a virus? :p

Mijn nummer
 
Lekker, maar................... er zijn enkele dingen die me opvielen. De eerste break (1:30 zoiets), vond ik niet zo cool. Was net of het ene nummer uitfade en het volgens erin fade! Twee verschillende nummers dus! Zou ik nog eens naar kijken als het mijn nummer was. Verder was dat het wel. Dus eigenlijk maar één ding aan kritiek!

De rest vond ik vrij goed hoor. Lekkere vette bass line, mooie strings, goed filter effecten, en de ritme track was ook goed.
Reverb op de kick in het begin? Viel reuze mee volgens mij!

Eric
 
Zeker niet slecht... maar inderdaad hetgeen Auxilliary heeft opgemerkt klopt wel IMO. De drums zijn echt lekker, die eerste opbouw wanneer de breakbeat begint vindt ik echt super... maar de opbouw ietsje erna had je misschien nog een beetje meer in de verf kunnen zetten...

Voor de rest zeer goede track.

Greetz
 
Lekkere track alleen technisch iets wat minder, moet hier
en daar wat gesleuteld worden maar zeker niet mis hooor.

Virus B OWNZ maar is die string na ongeveer 1:30 geen
Waldorf die ik daar hoor ??? Hmmm... lijkt er sterk op

Goe gedaan jochie, keep going on...

gr. Mario
 
nee die string is echt definately een virus b string, de waldorf micro q heb ik in dit nummer totaal niet gebruikt. Ja technisch moet ik inderdaad nog een beetje met het arrangement/breaks gaan spelen. Bedankt voor de tips zover
 
klingt goed maar moet iets voller gemaakt worden doormiddel van dubble tracks voor bij voorbeeld stings maar voor de rest klingt het goed
 
Geinig nummer zeg. Zeker mooie geluiden gebruikt en veel afwisseling. De overgang is af een toe even wennen hoor. (dan heb ik het niet over mezelf hoor ;) )

De mix is niet optimaal hoor. Alles zit elkaar een beetje in de weg en de balans zou ook beter kunnen. En inderdaad dat de galm veel minder zou kunnen. Maar zeker dat je ook even naar het hoog moet kijken omdat het nu nogal gesmoord word door de drums.

Blijf maar lekker knutselen!
 
Back
Top