Complimenten voor Access!

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Ik wilde jullie nog even melding doen van de prima klantenservice van de firma Access!
(u weet wel, die van de Virus enzo)

Heb (met enige omwegen) deze week de hand weten te leggen op een Access Microwave Programmer voor m'n geliefde Waldorf Microwave I. (ik geloof inmiddels toch echt vintage, vandaar hier geplaatst :))
Nou is dat ding in principe niet zo moeilijk, maar er zijn wat knopjes dubbel belegd, en ik wil graag altijd 't fijne ervan weten. Probleem: de handleiding was er niet bij.

Uiteindelijk dacht ik gisteravond: laat ik eens kijken op de site van Access, maar helaas, daar stond helemaal niets meer over de programmers. Access heeft er in het begin van hun bestaan twee gemaakt; één voor de Microwave, één voor de Oberheim Matrix-1000, maar da's dus al bijna 10 jaar geleden.

Toch maar een mailtje eraan gewaagd, en nog geen 4 uur later had ik de PDF manual in m'n mailbox zitten.
Let wel: op zondag-nacht! :D

Even een dikke :okdan: voor Access (daar kan bijv. een Roland wat van leren!).
En als ik wellicht iemand anders blij kan maken met die manual, geef me even een PB!
 
Jawel... de postbode had er iets té enthousiast mee gevoetbald.
Resultaat: De sandwich-constructie van de pcb'tjes in de programmer was los geraakt.
Zoals Matrixxx (de reddende engel) nog zei: de bekende nachtmerrie van iedere Oscar-bezitter.

Na wat froebelen, vloeken en een tweetal keer (de)monteren werkte het apparaatje opeens vlekkeloos.

Ook jij nog bedankt voor je snelle hulp, Smack! ;)
 
Origineel geplaatst door Hanz

Na wat froebelen, vloeken en een tweetal keer (de)monteren werkte het apparaatje opeens vlekkeloos.

Goh, wat komt me dit bekend voor. Soortgelijke ervaringen heb ik ook al ondervonden, met andere synths weliswaar, maar toch ;)
 
De postbode durft bij mij al niet eens meer langs te komen, hangen er meteen 2 honden in zijn broek...luie lethargiese varkens, geven geen sier om hun werk..de smeerlappen..:(
 
Re: Complimenten voor Access!

Origineel geplaatst door Hanz
(daar kan bijv. een Roland wat van leren!).

Verkeerd voorbeel imho. Heb ooit eens een Roland vsr880 gehad met engelstalige handleiding. Dacht proberen kan geen kwaad en heb Roland Benelux opgebeld of er niet toevallig een Nederlandstalige handleiding was. Binnen een week een dik pak op de deurmat. Heeft me inclusief verzendkosten €0,00 gekost.

Oh maar even on topic... is idd ook cool gedaan van Acces.
 
Re: Complimenten voor Access!

Origineel geplaatst door Hanz
Even een dikke :okdan: voor Access (daar kan bijv. een Roland wat van leren!).

Hey gefeliciteerd!
Maar het voorbeeld van Roland is niet juist, tenzij jij andere ervaringen hebt met Roland Benelux.
Als je daar naar belt krijg je een vriendelijke Vlaamse aan de lijn, die doet alsof jij de eerste persoon bent die in tijden belt. Zo vriendelijk. Pas ook een mailtje gestuurd. Kreeg nog dezelfde dag antwoord en een goed antwoord waar ik wat mee kon.

Groet Cat@!
 
Okee, dan neem ik het terug van Roland.
Ik heb inderdaad nooit persoonlijk gebeld.

Maar ik begreep altijd dat Roland niet doet aan 'digitale' handleidingen, en dat er flink opgehoest moet worden voor papieren kopieen van handleidingen.
Wellicht verkeerd begrepen dus? Zo ja, excuses!
 
Laatst gewijzigd:
Access heeft inderdaad een uitstekende klantenservice. Heb ze al een paar keer een mailtje moeten sturen en had altijd supersnel een uitgebreid antwoord terug..
 
access rules.. de reply's duren bij mij ook nog geen dag.! zeer goed geregeld daar..
ik weet nog dat ik naar creamware een mail stuurde.. daar kon ik 2 weken wachten... :S
 
Mmmmmm.....moest toch echt wel ff wat langer wachten voor ik bericht van Access terug kreeg,een weekje of twee....

Maar een Engelse plug-in fabrikant antwoordde me gisteren ( Zondag ja ) binnen een paar uurtjes :okdan:
( Met ook nog als mededeling dat Holland zijn favoriete land in de hele wereld was...:D )
 
thumbs up voor access.
ff over roland,

Door iets te gretig te hebben opgeruimd heb ik perongeluk een kist weggegooid met wat oud onbelangrijk papierwerk, helaas zat ook daar in alle papieren die ik bij mijn mc909 had, manuals, garanties e.d. mailtje gestuud naar roland benelux, maar helaas geen antwoord, na twee weken een pakket in de bus, met alle ORIGINELE handleidingen, en de complete nederlandse handleidingen erbij. alle papiertjes enzo, zelfs de originele cdrom zat er bij, er zat een pakketzegel op van €16,50, dit heb ik nooit hoeven betalen. toch voor de zekerheid ff nagebeld, met een vriendelijke vlaamse i.d.d. en die zei dat het allemaal service was.



Kheb eigenlijk nooit echt problemen gehad met ondersteuning van fabrikanten!


(dit wou ik ff kwijt :biertje: )
 
Naar aanleiding van een verzoekje via PB, de manual in PDF.
 

Attachments

  • Microwave Programmer Eng.pdf
    475 KB · Bekeken: 81
De postbode durft bij mij al niet eens meer langs te komen, hangen er meteen 2 honden in zijn broek...luie lethargiese varkens, geven geen sier om hun werk..de smeerlappen..:(

Ja minimaal inkomen en een werkgever die je ieder moment op straat zet ow dan heb je echt een joy in je werk. Zij lui jij... ;)

Ow shit ik quote iets uit 2004 :D
 
...Maar de service van Access lijkt nog steeds ok. Heb een maand of wat geleden gevraagd of ik nog aan die oude SoundDiver-software kon komen, en had 2 dagen erna een mail met de installer :okdan:
 
Overigens, tijdje geleden beschadigde ik per ongeluk 1 van de draaiknopjes van m'n Virus TI.
Een mailtje naar de helpdesk, en na een weekje of twee kreeg ik een envelop thuis met een vervangend exemplaar. Kosteloos! Dat vind ik nou goeie service!
 
Ik heb parts nodig voor xs rack maar daar moet ik erg lang op wachten. Backorder: levertijd 6/8 weken. Als iemand mij mij sneller aan 2 knoppen voor een xs rack kan helpen hoor ik hetgraag. 1 gewone draaiknop, 1 met rotary encoder.
 
Overigens, tijdje geleden beschadigde ik per ongeluk 1 van de draaiknopjes van m'n Virus TI.
Een mailtje naar de helpdesk, en na een weekje of twee kreeg ik een envelop thuis met een vervangend exemplaar. Kosteloos! Dat vind ik nou goeie service!

kreeg je niet 1 reserve erbij dan?
 
Nee, wel een reserve Virus... :P
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top