latency-creamware-midex8

paul

Joe haj
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
433
Locatie
Venray
het is eindelijk zover dacht ik, creamwarekaart werkt, midex8 werkt, cubase werkt, maar: nu heb ik dus vertraging met het afspelen van mn midi.

ik heb kontakt ingeladen.. heb er een bassdrum in gezet op 4 tellen..

aan midi kanaal 1 heb ik mn virus hangen... en heb hier ook 4 tellen getekend maar het loopt dus duidelijk niet synchroon..

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.... asio????

als ik de ASIO Multimedia - Synchronization Test run van 0 tm 30 sec dan zie ik bij ''Sync lost'' 414 staan.
 
Zoek ook even op het forum naar 'emulated midi ports'.

Maar Asio kan ook een mogelijkheid zijn.
 
Re: latency-creamware-midex8

Origineel geplaatst door paul
het is eindelijk zover dacht ik, creamwarekaart werkt, midex8 werkt, cubase werkt, maar: nu heb ik dus vertraging met het afspelen van mn midi.

ik heb kontakt ingeladen.. heb er een bassdrum in gezet op 4 tellen..

aan midi kanaal 1 heb ik mn virus hangen... en heb hier ook 4 tellen getekend maar het loopt dus duidelijk niet synchroon..

weet iemand hoe ik dit kan verhelpen.... asio????

als ik de ASIO Multimedia - Synchronization Test run van 0 tm 30 sec dan zie ik bij ''Sync lost'' 414 staan.

tsjonge,

jij doet werkelijk alles fout wat je maar fout kan doen ;)

et is denk ik verstandig als je eens wat tijd gaat investeren in hoe de software en geluidskaart daadwerkelijk werkt, het antwoord op deze vraag heb je namelijk hier al eens gehad, asio multimedia test heeft helemaal niets te maken met jouw probleem.

dus ga eens een paar uur flink de boeken in van creamware plus cubase , dan kom je er vast wel beter uit dan nu.

Voor heel veel tips kun je ook gaan kijken op het creamware platform http://www.planetz.com/forums
of op het steinberg cubase forum.

Veel succes. 8)
 
wazig maar waar...

heb in het routing window van de kaart.. 28 asio channels geopend.. en nu heb ik geen last meer (voorlopig) van latency..


het feest kan beginnen..
 
Re: Re: latency-creamware-midex8

Re: Re: latency-creamware-midex8

Origineel geplaatst door quifster
Het is denk ik verstandig als je eens wat tijd gaat investeren in hoe de software en geluidskaart daadwerkelijk werkt, het antwoord op deze vraag heb je namelijk hier al eens gehad, asio multimedia test heeft helemaal niets te maken met jouw probleem.

Je moet met een Creamware-kaart de Asio Scope driver in Cubase gebruiken, niet de Asio Multimedia driver.
 
Back
Top