synths - verslaving? hoe ver gaat het?

ik heb het gevoel dat het minder wordt en misschien wel overgaat.
voor de zekerheid begin ik niet aan modulair omdat je dan eigenlijk een soort van opnieuw begint en het hek volledig van de dam is.
 
Origineel geplaatst door Leo
ik heb het gevoel dat het minder wordt en misschien wel overgaat.
voor de zekerheid begin ik niet aan modulair omdat je dan eigenlijk een soort van opnieuw begint en het hek volledig van de dam is.

precies! niet aan beginnen.:)
 
Origineel geplaatst door Leo
voor de zekerheid begin ik niet aan modulair omdat je dan eigenlijk een soort van opnieuw begint en het hek volledig van de dam is.

Je weet NIET wat je mist............:duivels:
 
jaja,
ik heb 2 keer een doepfer basissysyeem gehad, of 3 keer. en daar vond ik weinig aan. niks eigenlijk. ik heb ook ooit nog een vostok gehad, een week of zo, dat was al iets leuker.
recent was ik bijna voor de sorcerer gegaan die hier op het forum stond, maar de bekendste modular-eigenaar van de eilanden hier raadde me dat af. en pas nog die 3-dubbele synthesizers.com kast, daar heb ik over getwijfeld, maar die was zeer vlot verkocht. gelukkig.

ik hoop wel 1 dezer dagen eindelijk de nord modular op te halen die ik weer gekocht heb. de afspraak maken verloopt een beetje stroef. en dan zet ik m de helft van de tijd hier bij mijn pc om te proberen modular te gaan begrijpen en de andere tijd bij mijn muziekspullen, om er op te spelen.
en na een week gaat ie dan waarschijnlijk weer in de verkoop ;) (maar het is niet mijn bedoeling)
 
ook synth verslaafd...

ik ben gewoon koopziek :)... heb op twee jaar tijd een 5000 euros uitgegeven aan muziekapparatuur, + dat ik nog veel platen, cds, strips enzo koop... en dit jaar heb ik mijn budget beperkt tot 3000 euro :(

maar een goed paar schoenen ofzo komt eerder dan een synth... ik ga niet gaan werken met kapotte schoenen

mocht ik de lotto winnen huur ik een vrachtwagen af en rij ik tot de musicstore in keulen
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Je weet NIET wat je mist............:duivels:

na de tip van levka cjewman clips geluisterd. zou er bijna voor gaan. maar toch maar niet, is aan mij niet besteed.

ik ga morgen als het goed is een nord modular halen.
 
Origineel geplaatst door Leo
na de tip van levka cjewman clips geluisterd. zou er bijna voor gaan. maar toch maar niet, is aan mij niet besteed.

ik ga morgen als het goed is een nord modular halen.

Weggegooid geld...
 
Origineel geplaatst door Leo
na de tip van levka cjewman clips geluisterd. zou er bijna voor gaan. maar toch maar niet, is aan mij niet besteed.

Cwejman is erg mooi inderdaad; trekt mij ook wel (aan de andere kant: wat trekt mij nu eigenlijk niet :stupid ).

Is juist misschien ideaal voor jou Leo, zo'n semi-modular. Je hebt gewoon een uitgebreide monosynth tot je beschikking en je gaat pas patchen als je daar een keertje zin in hebt. De mogelijkheden zijn dan vrijwel eindeloos; kan me ook bijna niet voorstellen dat je op zoiets echt uitgekeken raakt (maar misschien zeg ik nu iets heel geks).
 
als m`n vrouw zegt dat ik nieuwe onderbroeken nodig heb, omdat er alleen maar gaten zitten in m`n oude, kan dat 3 dingen betekenen.

1) Ik ben Synthverslaafd
2) Ik heb een Sexleven
3) Beide

:D
 
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
als m`n vrouw zegt dat ik nieuwe onderbroeken nodig heb, omdat er alleen maar gaten zitten in m`n oude, kan dat 3 dingen betekenen.

1) Ik ben Synthverslaafd
2) Ik heb een Sexleven
3) Beide

:D

Als je gaten in je onderbroek hebt hebt je waarschijnlijk:

4) Geen sexleven. :D
 
Origineel geplaatst door Syntax Terror
Ik ben (nog steeds) best een gear junkie, maar merk nu dat het minder wordt.

Op één maand na 2 jaar geleden zei ik dit in dit topic, en ik moet nu toch toegeven dat het helemaal niet minder wordt.:)
 
Origineel geplaatst door klausito
Als je gaten in je onderbroek hebt hebt je waarschijnlijk:

4) Geen sexleven. :D

Juist een woest Seksleven ;)
 
Origineel geplaatst door Leo
ik heb het gevoel dat het minder wordt en misschien wel overgaat.

dacht ik ook...maar weet wel beter.

Ik heb overigens ook geen DVD speler.....................;)
 
Origineel geplaatst door dekzster
Ik heb overigens ook geen DVD speler.....................;)


Ik heb helemaal niets; alleen maar muziekspullen.......oh ja, en een ouwe auto :)

Dat is pas ernstig.
 
Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Juist een woest Seksleven ;)

....en als je vriendin meekijkt op dit forum dan verandert dat wel :D

Achja heb je weer meer tijd om de studio in te duiken :P

En ik heb lekker wel een DVD speler 8D
 
Origineel geplaatst door PzHKL
....en als je vriendin meekijkt op dit forum dan verandert dat wel :D

...toch blijft het woord woest dan wel van toepassing :D
 
Origineel geplaatst door klausito
Weggegooid geld...

ik krijg de pc editor niet op gang, je zal dus wel gelijk hebben
mogen bellen met tbs en inruilen op de cjewman!
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Cwejman is erg mooi inderdaad; trekt mij ook wel (aan de andere kant: wat trekt mij nu eigenlijk niet :stupid ).

Is juist misschien ideaal voor jou Leo, zo'n semi-modular. Je hebt gewoon een uitgebreide monosynth tot je beschikking en je gaat pas patchen als je daar een keertje zin in hebt. De mogelijkheden zijn dan vrijwel eindeloos; kan me ook bijna niet voorstellen dat je op zoiets echt uitgekeken raakt (maar misschien zeg ik nu iets heel geks).

ik heb m vandaag besteld. hou te koop/ruil maar in de gaten, dan merk je vanzelf hoe snel ik weer wat anders wil aanraken. ;)

nee hoor. voyager, poly evolver, cwejman, zijn allemaal geen synths om (snel) op uitgekeken te raken. mijn idee is vaak dat ik zo iets moois eigenlijk niet waard ben, er te weinig mee doe. en dan doe ik het meestal maar snel weg om er nog uit te springen. ik ben zeer beniewd. de geluiden op de cwejman site laten een erg veelzijdige en genuanceerde synth horen. heerlijk.
voornaamste bezwaren: prijs, monofoon, geen geheugen voor patches.

het gaat dus niet over, trouwens! het zij zo.
 
Origineel geplaatst door Leo
ik heb m vandaag besteld. hou te koop/ruil maar in de gaten, dan merk je vanzelf hoe snel ik weer wat anders wil aanraken. ;)

nee hoor. voyager, poly evolver, cwejman, zijn allemaal geen synths om (snel) op uitgekeken te raken. mijn idee is vaak dat ik zo iets moois eigenlijk niet waard ben, er te weinig mee doe. en dan doe ik het meestal maar snel weg om er nog uit te springen. ik ben zeer beniewd. de geluiden op de cwejman site laten een erg veelzijdige en genuanceerde synth horen. heerlijk.
voornaamste bezwaren: prijs, monofoon, geen geheugen voor patches.

het gaat dus niet over, trouwens! het zij zo.

Gaaf man! Alvast gefeliciteerd met je aankoop.....enig idee wanneer je hem kan verwachten? Ik geloof dat Cwejman redelijk snel is; geen Macbeth levertijden volgens mij :D

Inderdaad zal ik vanaf heden de koop/ruil pagina scherp in de gaten houden Leo - mocht je hem onverhoopt zat worden. En in de tussentijd flink sparen natuurlijk....
 
Back
Top