asio vs Pulsar2

paul

Joe haj
Lid sinds
20 juni 2003
Berichten
433
Locatie
Venray
het volgende...


nou runde ik net de asioMultimedia setup en toen die klaar was kwam er het volgende te staan:

The test was not successful>
The current setup did not produce reliable sync information.
Please refer to the touble schooting PDF for further information.



kheb er verder weinig verstand van of dit ernsig is, laat staan wat het exact betekend..


kan iemand me hier wat over vertellen of verder helpen>


bvd Paul
 
je moet niet de direct x drivers gebruiken van cubase, maar uiteraard de solide asio drivers van creamware zelf.

beetje zonde om een dure creamware kaart te kopen en cubase daar dan niet mee te laten werken. dus gebruik gewoon de asio drivers ;)
 
hum... ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten verbinden..
ik neem aan dat ik dat ergens in het routing window moet doen... maar daar kom ik nog niet helemaal wijs uit..


misschien iemand die wat informatie heeft om me verder te helpen..?

avast bedankt
 
in je toolbar bovenaan in je project staat bij software i/o als ik me niet vergis de asio modules. pak een asio module en sluit de uitgangen daarvan aan op je mixer.(maak een kanaal stereo en connecten maar)
Asio is klaar!
 
die staat al aan zegtie..


als ik cubase(SX) opstart geeft hij de melding bij initailizing: Can't load AsmiHwIo.dll

en zo volgen er nog een paar van die meldingen..

toen ik mn soundblaster er in had zitten had ik geen last van deze foutmelding.. |
nu weet ik niet of deze melding iets te maken heeft met de creamware kaart.. maar zou het weleens willen weten.

misschien dat iemand kan zeggen waar de fout een beetje zit?
 
Heb je misschien Asus Probe op je PC draaien? Indien ja, nieuwere versie installeren of zorgen dat het niet automatisch opstart.

Controleer ook of je administrator-rechten onder W2000/XP hebt.
 
idd... die staat op mn pc... ik heb ff de zoekfunctie van windows gebruikt en daar komt het idd bij te staan,,,


wat het beste te doen? eraf gooien?

ik heb geen idee waar het proggie voor is namelijk want mn neef heeft de pc geinstaleerd
 
Eraf halen, want dat programmaatje veroorzaakt die foutmelding. (Het controleert overigens zaken als de temperatuur van je moederbord en CPU, maar da's alleen interessant als je de processor overklokt)
 
kheb het eraf gegooit en krijg idd geen foutmelding meer....

als ik nu SX opstart en hij checkt al die dingen dan checkt hij veel meer dan normaal het geval is naar mijn gevoel.. en kom ik niet in SX... hij geeft geen foutmelding of nx..

als ik dan bij taakbeheer kijk zie ik daar ook nx staan.. erg vaag.

misschien dat het tijd word windows eropnieuw op te knallen..=(



igg bedankt zover.. nu weet ik igg dat ik dat proggie er niet meer op moet zetten
 
Back
Top