Juno 106 voor 150 euro

190 inmiddels:L
 
juno 106

juno 106

He mensen, hier de verkoper. Voor het eerst wat geplaats op marktplaats, dus van die kosten wist ik niets af:) , inmiddels is er 250 geboden en zijn de 6 euri's betaald. Ik heb ook al een bod van 275 dus wie hem graag wil hebben zal daar overheen moeten. De juno is 100 %, er is alleen een klein stukje af van een toets aan de onderkant en een schuifje mist...ENV-R, dat is alles

Groeten Erik
 
275 voor een juno106 met een afgebroken toets en missing release-slidercap?

Alle stemmen, of liever vcf`s werken nog ?(testmode in polymode 1 en 2)

Is volgens mij iets te prijzig. Maar goed als je hem daarvoor kwijt kan heb je een goede deal. (ik zelf zou eerder 200 zeggen. Voor een mint exemplaar (is dus als nieuw) betaal je ongeveer 350-400 euri voor)
 
Alles werkt nog perfect, en als er mensen zijn die daar schijnbaar zo veel geld voor willen geven dan ben ik niet degene die zegt dat dat te veel is voor de juno, dan zou ik wel gek zijn natuurlijk....

Groeten Erik
 
Origineel geplaatst door erikbooij
Alles werkt nog perfect, en als er mensen zijn die daar schijnbaar zo veel geld voor willen geven dan ben ik niet degene die zegt dat dat te veel is voor de juno, dan zou ik wel gek zijn natuurlijk....

Groeten Erik


[sarcatic mode]

Daar ben je hollander voor, om mensen te n**ien voor geld. :)

[/sarcatic mode]
 
Re: juno 106

Re: juno 106

Origineel geplaatst door erikbooij
He mensen, hier de verkoper. Voor het eerst wat geplaats op marktplaats, dus van die kosten wist ik niets af:) , inmiddels is er 250 geboden en zijn de 6 euri's betaald. Ik heb ook al een bod van 275 dus wie hem graag wil hebben zal daar overheen moeten. De juno is 100 %, er is alleen een klein stukje af van een toets aan de onderkant en een schuifje mist...ENV-R, dat is alles

Groeten Erik

Kan iemand mij vertellen hoe het bieden in zijn werk gaat.
Ik kijk nu (zondagmiddag op marktplaats) en de juno staat nog steeds op 250 euri's
Hoe kan er dan 275 Euri's geboden zijn. Waarom biedt die persoon van 275 euri niet op markplaats???????
Het is ook heel frusterend voor die man die bovenaanstaat met 250 Euri op marktplaats.
Als de verkoper afwijkt van dit is het ook raar dat hij 6 Euri heeft betaald.
Is er wel een bod van 275 Euri????? of wil de eigenaar op deze manier zijn Juno omhoog proberen te schoppen.

IK reageer hier namelijk op omdat ik een maand of 2 hetzelfde heb meegemaakt
Had netjes geboden op een virus, en stond al een paar dagen bovenaan de biedt lijst.
Totdat ik word gemaild door de verkoper, iemand heeft 50 euri meer geboden dan jij.
Of ik ook mee ging met de bodsverhoging. Terwijl ik nog steeds boven aan stond in de lijst
Ik zei hem steek die virus maar in je Ree......

Heb het gevoel dat hier ook weer een spelletje wordt gespeeld.
 
Hallo, er wordt hier geen spelletje gespeeld en ik heb nou eenmaal een bod gekregen per email, daar kan ik ook niets aan doen, en de prijs hoef ik niet op te schroeven want ik vindt deze al hoog genoeg hoor, Steven die op marktplaats 240 heeft geboden toont echt interesse, en dan laat ik dat bod van 275 gaan hoor, dan maar iets minder geld omdat ik dan zeker weet dat de juno naar iemand gaat die hem echt wil hebben

Groeten Erik
 
Origineel geplaatst door metatron
Ik zelf mail alti9jd naar die gasten, ga niet in zo`n bied lijst bieden en zodoende kan een ander dat ook doen zonder dat jij er wat van afweet.

Ok ben ik met je eens, maar alleen als de verkoper dat bedrag gelijk accepteert ,in dit geval die 275 euri
dus verkopen en advertentie sluiten
maar niet op deze manier nog dagen lopen zoeken naar een hoger bod.
op ebay kan je dit nm. niet flikken.
 
Als er iemand geboden heeft op je advetentie wil dat nog niet zeggen dat ie verkocht is.

Je moest eens weten hoeveel loosers er hoog bieden en waar je nooit meer wat van hoort.

Meestal komen de serieuze reacties per e-mail binnen of per telefoon.
 
Origineel geplaatst door erikbooij
Steven die op marktplaats 240 heeft geboden toont echt interesse, en dan laat ik dat bod van 275 gaan hoor, dan maar iets minder geld omdat ik dan zeker weet dat de juno naar iemand gaat die hem echt wil hebben


:Goed te weten dat er op deze wereld ook nog filantropen leven :dubbel:
 
Back
Top