Advies graag over routing/uitbreiding inputs/outputs

Croaton

Infected with the virus!!
Lid sinds
28 juli 2003
Berichten
548
Locatie
Kerkdriel
ik zit maar te twijfelen en te twijfelen. ik heb wat extra in en outputs voor mijn creamware luna II nodig om een feedback lus te voorkomen. ik zou hiervoor een luna i/o 2496 kunnen aanschaffen (zelfbouw is niet mogelijk zie draadje over zelfbouw , nieuwprijs 300 (2e hands??) maar naar aanleiding van dit draadje over de esi quatafire 610 begin ik te twijfelen om mijn creamware luna II en stst 4000 te verkopen (voor bijvoorbeeld € 350) aangezien ik mijn dsps toch niet volledig benut en ik afmix op mijn analoge mixer.

maar wat is wijsheid:

1. een creamware luna i/o 2496 aanschaffen, zodat ik ook nog optimaal gebruik kan maken van de routingsmogelijkheden van deze kaart en van het feit dat de cpu wordt ontlast.

2, creamware kaart inclusief plugin verkopen en esi aanschaffen (aangezien ik maar 2 in en uit nodig heb en een extra midipoort wel van pas komt)

3. een ander alternatief.

eigenlijk wil ik maximaal 150 euro uitgeven (hetzij bijleggen)

mijn dank is groot:halleluja
 
niemand met een goed kwalitatief advies? het gaat hier niet om smaak, maar puur over de technische kwalitatieve aspecten binnen het geschetste kader....
 
Sja, als je al een Luna hebt (en deze wilt houden) zou ik persoonlijk voor een I/O box (2496) gaan.

Ander (goedkoper) alternatief is om je Luna te verkopen en een (2ehands) STAudio dsp2000 c-port te kopen. Heb je een 24bit/96khz soundkaart met 8in/8out breakoutbox.

En anders maar overstappen op RME :) Kost wat, maar dan heb je ook wat.
 
rme is wel leuk spul, maar dat geld heb ik er (nog) niet voor over.

die hoontech dsp2000 kaart ken ik niet. kun je me daar wat meer over vertellen. ik kan alleen artikelen vinden van lang geleden...

wat kun je hier op de dsp's inladen, routingwindow?? etc etc..

qua geld zou het misschien wel een goed alternatief zijn...

alleen wat is kwalitatief beter:

esi
creamware
hoontech
....

ligt allemaal in dezelfde prijsklasse (400)
 
Back
Top