EMU Emulator II (antwerpen)

C-Code

Addicted to Breaks
Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
1.974
Locatie
Den Bosch
http://barg.advalvas.be/thread.jspa?forumID=116&threadID=91337&tstart=75

Emu II sampler/keyboard (61 Keys), the true workstation introduced in 1985 at a "low" price of $7995, + 16 five 1/4" Floppies for Emulator II, normal retail Price: $20.00 each, now both for sale: € 500 (Emu II sampler + floppys)

Built-in 8-track sequencer, dual 5 1/4" floppy drives. Sampling Rates : 8 bits
Memory : Standard : 512k mb, Maximum : 1 mb

Performance floppys: Orchestra Tune, Assorted Woodwinds, Percussion1, Stacked Strings, Mallet Cymbals, Grand Piano, Digital Electric Piano, Rockman Strat/Drums, Voices, marcato Strings, Velocity Switched Tenor saxophones.
 
Ja ik ook.
Ik las de advertentie van cirkelzaag dat ie meer dan 600 wil vragen maar ik denk dat zelfs 500 euro een flink bedrag is voor deze sampler. Ik denk dat tussen de 400 & 500 een normaler bedrag is. "zelfs als die in nieuwstaat is"
 
Origineel geplaatst door cirkelzaag
ja klopt..maar toch...

Ik kan me voorstellen dat je wil weten wat hij tegenwoordig opbrengt, maar als je in je advertentie zet dat je aan het uitzoeken bent wat hij op kan brengen kan 2 dingen betekenen:

1. Je heb hem langer dan 5 jaar geleden ooit gekocht en wil ook echt weten wat de waarde in euro's is.
2. Je hebt hem voor een laag bedrag onlangs (de afgelopen jaren) gekocht en wil er nu het maximale voor terugvragen.

Ik denk dat het slimmer is om gewoon een vraagprijs te vermelden en dan weet je ook of die te hoog of te laag is. ;)

Just my 2 cents
 
ik heb 'm gevonden tussen spullen van een engelse studio die pas geleden opgedoekt is en voor nop meegenomen in ruil voor wat uren mixen
 
Origineel geplaatst door cirkelzaag
voor nop meegenomen in ruil voor wat uren mixen

ruilen voor een braun staafmixer, gegarandeerd goed voor meer dan 3 uur mixen!
 
Zag afgelopen zaterdag op de rommelmarkt bij Musk Produktiv nog een Emax II staan (module).
 
600 euro voor een sampler met 512 kb geheugen... Hahaha
Enkel maar de 'legandarische sp-1200 soundkwaliteit' zou dit bedrag rechtvaardigen.

Pfff.. voor 600 euro koop je een 10 keer dikkere sampler.. Dat geouwehoer ook over 'legandarische' apparatuur...
 
Vraagje??

Vraagje??

Nee, MONO??

Bedoel je vanwege de cult -status?


greetings :okdan:
 
AHA!!

AHA!!

Kijk da's nou weer een weetje...

Zo leren we weer eens wat..
tja ,je kan de waarde van een instrument op diversen manieren taxeren,op op zijn waarde schatten.
:o:
 
Back
Top