[HardCore]

Ok bedankt voor het luisteren weer :okdan:
De kritiek van =XTRECIST= is zeker erg nuttig en ik ga er gelijk aan werken :biertje:
 
Waar hebben wij het nu over? :)
Heb ik iets gemist hier? :)

BTW:
Hij klinkt iets plat omdak de hoge frequencies eruit gehaald heb omdak bang ben dat er anders echt hier en daar speakers gaan springen. En er stond wat percussie niet goed gefade... kzal over een uurtje de file es updaten.



FF updatetje tussendoor
http://home.worldfora.com/~resonance/Binaryzero1-Ranzige-Herrie-06.mp3

Beat staat harder en nog wat andere kleine veranderingen. hij klinkt al iets minder plat vind ik.
De rest ben ik nog druk mee bezig :)
 
Laatst gewijzigd:
Dude: Heb volledig schijt aan andermans speakers. Als er iets knapt, ligt t niet aan jou maar aan hun brakke weergave.
Jij maakt je track zoals jij t wilt. Aanwijzingen accepteren kan, hoeft niet.

Maar nogmaals: hou je niet in met frequenties e.d. wat voor een ander schadelijk zou kunnen zijn. Zo wordt freaken ook niet meer leuk.
 
Kijk, dit klinkt al stukken beter. Klinkt ruimtelijker.
Probeer eens over de lead een beetje galm te planten. Desnoods een echotje voor meer subtiele variatie.
Kick is ook beter.
 
Hij's leuk?!;) Maar verre van af. Meer punch/compressors en dat soort ongein?!:D
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Dude: Heb volledig schijt aan andermans speakers. Als er iets knapt, ligt t niet aan jou maar aan hun brakke weergave.
Jij maakt je track zoals jij t wilt. Aanwijzingen accepteren kan, hoeft niet.

Maar nogmaals: hou je niet in met frequenties e.d. wat voor een ander schadelijk zou kunnen zijn. Zo wordt freaken ook niet meer leuk.

Eigenlijk heb je daar wel gelijk in ja :)
Zo had ik t nog niet bekeken.
 
Back
Top