Siel Cruise op Ebay België

CreOn

Alles naar de knoppen....
Lid sinds
6 februari 2002
Berichten
1.150
Locatie
Terneuzen
Ja, zo komt het mij ook over....heb zo'n ding echter nog nooit intecht gezien. Toch heb ik me wel eens laten vertellen dat de sound niet verkeerd is......
 
Hmmmm, ziet er al weer heel anders uit dan die krakkemikkige plaatjes die ik er eerst van gezien heb........
Coole bak zeg je.....Is het geluid met één of andere synth te vergelijken, om me een idee te geven. Of heeft het een heel eigen sound?
 
Vergelijken is een beetje moeilijk. Iederen synt heeft zo z'n eigen karakter. En zoieso klinken de Italiaanse synths over het algemeen anders dan die van Korg, Roland enzo. Er zit in iedergeval een flink oldscool geluid in :) Maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel kunnen bedenken.

Je kan er flinke bassen uithalen.
De strings klinken erg goed. Je kan al die poly preset instrumenten layeren zodat je een flink dik geluid krijgt.
Er zit een chorus effect op (genaamd animator).
Ongelimiteerde polyfonie. (dus je kan zovel toetsen indrukken als je wil).
Wat wel cool is, om het ene gedeelte van de synt gebruiken als bass(mono sectie) en de andere helft voor strings, etc (poly sectie). Moet je natuurlijk wel met 2 handen kunnen spelen.

Jammer genoeg zijn filter/resonantie niet niet te gebruiken voor elke poly preset.

Ook geen CV/Gate.

Volgens mij is dat ding flink te modificeren. Moet je alleen wel weten hoe dat werkt :(

Ik heb er 75 gulden voor betaald en de synt werd nog langsgebracht ook.
 
Nou geeft toch een beetje een idee..........
75 piek?? Voor een appel en een ei ben je nog meer kwijt. Goeie deal...
 
Back
Top