Zelfde Roland CR8000 op Marktplaats en Ebay van verschillende verkopers?

jes303

DIY brain mods
Lid sinds
30 augustus 2002
Berichten
802
Locatie
Transistorbasstraat 303
Je kunt de verkoper op mp vragen om een extra foto? Of een foto met iets erop om te bewijzen dat t zijn cr is?
 
Hij beweert dat het apparaat er erg goed uitziet en "bewijst" dat met de foto's. Misschien kun je vragen om een filmpje, ik denk dat hij daar wel een stuk of vier van kan leveren. :D
 
De advertentie is inmiddels verwijderd door Marktplaats, ik kreeg dit bericht:

Beste Jerry,
Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: Roland CR-8000 . Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. We hebben daarom het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd. We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.
 
Tis jammer dat het op Marktplaats verziekt wordt door dit soort taferelen. Heb het lang geleden ook al eens meegemaakt bij eBay. Dat was ook met een gehackt account om de illusie te geven dat het een betrouwbare persoon is met een hoop jaren geschiedenis en positieve reviews. Enfin, hoe het in dit geval zat weet ik niet precies. Heb wel met Nils inmiddels contact over zijn exemplaar, lijkt betrouwbaar, maar ik ben op mijn hoede!
 
Back
Top