Adapter Alesis NanoCompressor / Verb / Synth / ...

Status
Please reply by conversation.

Musiquence

Midioot
Lid sinds
16 december 2002
Berichten
761
Locatie
Woerden
Hey all, ik ben op zoek naar een adapter voor een Alesis NanoCompressor.

Er zijn er meerdere die zouden passen, dus heb je er nog een over van een HR-16, HR-16:B, NanoVerb, NanoSynth, etc., dan moet dat ook lukken. Het gaat in ieder geval om type P3, zie ook: http://www.alesis.com/support/faqs/afq_power.html

Alvast enorm bedankt! :okdan:
 
Gewoon een universele adapter kopen, of ergens van een oud apparaat een goeie scoren .... dus letten op voltage, mili-ampere en polariteit (binnen plus, buiten min bv). Ik heb speciaal een verzameling aangelegd van apparaatloze adapters waarmee ik altijd een goeie bij de hand heb mocht iemand die hem van vergeten zijn, of als ik een apparaat koop wat zonder zit.

Voorbeeld, m'n electribes adapter ben ik kwijt, hangt nu een panasonic adapter aan van een overleden antwoordapparaat, werkt prima.
Als je speciale stekkers nodig hebt kan je die van je defecte adapter afslopen (vooral Sony zuigt) om dezelfde connectors te houden.
 
Da's dus niet helemaal waar: Alesis gebruikt vaak adaptors waar wisselstroom uitkomt, en universele adaptors geven gelijkstroom... (Schade en schande mode)
 
Het staat er ook:

'Use only AC-Output power supplies for proper results with Alesis products! DC-Output power supplies are incorrect and can cause damage to your Alesis product. Part numbers are for United States voltage power supplies and cables only. Power supplies are available for other voltage configurations from your local Alesis distributor.'
 
Origineel geplaatst door BasicSystem
Waarom moeilijk doen ?

Kun je gewoon bestellen bij je lokale muziekboer.

Klopt, maar Hollander als ik ben hoopte ik 'm hier wat goedkoper te vinden... als iemand bijvoorbeeld een defecte Alesis zou hebben maar de adapter nog ergens in een doos of la heeft liggen, zou ik mooi voor geholpen zijn. ;)

Anyway, thanks guys... hoop nog dat iemand reageert, maar anders bestel ik er wel een... 'k heb 'm toch nodig!
 
Origineel geplaatst door Imipolex
Het staat er ook:

'Use only AC-Output power supplies for proper results with Alesis products! DC-Output power supplies are incorrect and can cause damage to your Alesis product. Part numbers are for United States voltage power supplies and cables only. Power supplies are available for other voltage configurations from your local Alesis distributor.'

Denk dat ik dan toch voor veilig ga en er gewoon eentje bestel...
 
alesis is idd een verhaal apart, ik had cheapo een midiverb4 gekocht zonder adapter met het idee wel een universele erbij te scoren. maar dat ding doet het alleen met een originele alesis 9v / 0.78a 7va.

aangezien dat ding €35 kost om te bestellen is ie duurder dan mijn MV4..
 
ps: alsl iemand er nog 1tje xtra over heeft dan hoor ik het ook graag.. *D
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top