D-10 schoon te maken?

gijs

.
Lid sinds
12 januari 2004
Berichten
2.442
heb van iemand een D-10 gekregen, maar nu heeft ie de tand des tijds niet helemaal goed doorstaan...een aantal functietoetsen moet je zowat door de behuizing heen drukken willen ze reageren op je commando.
En 1 Gis is kaduuk, hij speelt de noot met vertraging af en zonder velocity (lekker fijn, speel je rustig: DOING!!! de Gis...)

Nu is mijn vraag: kan ik mij er zelf aan wagen, openschroeven en wat stif verwijderen, of zeggen jullie: wegbrengen! als er al iets aan te doen is...
 
Wat ik vaak doe. Helemaal uitelkaar halen, schoonmaken, weer helemaal inelkaar zetten. Soms vind je bergen stof, bikpennen (geen geintje...........), aangekoekte bruine nicotine-drab (lees rook), etc.

resultaat: soms doet alles het weer prima, en soms doet niets het meer..........:D
 
quick response, nice.... maar ook erg angstaanjagend......ik bedoel, hij moet ooit nog eens terug, liefst werkend :)
 
volgens mij kan je moeilijk daar bij komen.... dus misschien kan je een speciale vloeistof gebruiken en een blazer om het schoon te maken
 
Je moet het gewoon een keer gedaan hebben, gebruik trouwens NOOIT contact-spray....................:(
 
Origineel geplaatst door dekzster
Je moet het gewoon een keer gedaan hebben, gebruik trouwens NOOIT contact-spray....................:(

alcohol is beter?
 
die functie toetsen zal je nieuw moeten bestellen het zijn vaak de raampjes intern die stuk zijn
lekker lullig klusje is dat waar je wel ff zoet mee bent
 
hmz, lekker is dat, maar kan het niet gewoon iets van stof zijn? bedoel, tis niet zo dat ze helemaal niets meer doen, maar moeilijk reageren (moet hard drukken). nah ja, ik zal ook eens bij roland informeren wat ik het beste kan doen, in ieder geval thanx voor de info allemaal!
 
je zou hem open moeten maken
als de raampjes wel goed zijn dan zijn het de druk knopjes er onder
 
Back
Top