Iemand ervaring met T-Racks?

Nemco

Raarrr
Lid sinds
24 april 2002
Berichten
316
Locatie
Alkmaar
T-Racks is een programma om zelf een track mee te masteren. Er zit een compressor in, een limiter en een EQ, en geloof ik nog wat dingetjes.

Heeft iemand hier ervaring met T-Racks en zo ja... hoe zijn de bevindingen?

Greetz Nemco
 
ik zelf gebruik hem altijd om mijn tracks flink onderhanden te nemen. wat ik vooral zo goed vindt zijn de presets. en daarbij kan je heel makelijk overschakelen naar verschillende presets (zelfgemaakt of niet) om te vergelijken.
 
Masteren is hard nodig..

Masteren is hard nodig..

Om de klankbalans, je stereobeeld, je volume etc. op goed niveau te krijgen is mastering echt geen overbodige luxe.

Zelf heb ik wel eens wat met T-Racks en Ozone zitten rommelen, de resultaten vallen me zeker niet tegen.. al zal ik voorlopig nog niet overgaan tot de aanschaf van een van deze paketten.
 
als T-Racks goedkoper was zou ik het meteen kopen. mijn budget staat helaas op dit moment niet toe dat ik het koop. ik gebruik echter regelmatig een *kuchkuch* backup versie *kuchkuch* en ik moet zeggen dat het een erg fijn programmaatje is.
 
Hey ja ik gebruik ook altijd T-racks om een nummer af te maken. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar presets van 3rd party gebruikers. Bestaan die eigenlijk wel? :confused:


Arv
 
Origineel geplaatst door Stefan
als T-Racks goedkoper was zou ik het meteen kopen. mijn budget staat helaas op dit moment niet toe dat ik het koop. ik gebruik echter regelmatig een *kuchkuch* backup versie *kuchkuch* en ik moet zeggen dat het een erg fijn programmaatje is.
Tja d'r zit inderdaad een prijskaartje van €329 aan, maar dan heb je wel wat als ik het zo hoor.
 
Back
Top