Airwolf II; Nav Synthforum comments

RedTitan

wordt ooit nog eens Josti
Lid sinds
24 oktober 2002
Berichten
482
Locatie
Amersfoort
Klik hier voor Airwolf II

Ik heb de belangrijkste commentaren meegenomen, en het resultaat is beter; maar nog niet helemaal af. Het allerliefste zou ik idd die telling anders pakken, en het nummer meer drive geven. :dj:

Hoe dan ook, bij versie II heb ik geprobeerd die drive te versterken, het moet nu meer leven als het goed is. De lead komt beter naar voren, reverbs eraf gesloopt en er van alles aan veranderd (met name baslijn, track toegevoegd en en de eerste synth wat rauwer gemaakt.) Ben benieuwd of jullie het verschil horen en deze versie ook beter vinden. :D
 
:D Mijn persoonlijke menig; Ik had de lead wel wat krachtiger gemaakt,flikker desnoods een vette supersaw lead in die staat. Want sommige moment vind ik bepaalde stukken wat te dun klinken. Of je zou de leadmelody wat rauwer moeten maken. Evt een breakje met een string die de melody nog eens speelt zou ook niet verkeerd zijn.

die lead die er dus inkomt in het begin,vind ik echt at dun klinken,maak hem desnoods wat rauwer. Nog een tip pleur die sound op de achtergrond wat omhoog,zodat je een harmonischer laag,mid en hoog hebt. Omdat de leadsynth nogal wat overheerst maar naar mijn menig vrij dun klinkt. Het mag van mij wel allemaal wat zwaarder.
 
oh een nieuwe versie :o: (zat weer niet op te letten geloof ik)
pleazz gebruik andere heli sample aan het begin en laat dat brute geluid wat vaker opkomen en afzwakken. Desnoods met pan changes (alsof die voorbij komt ;) ).
 
ik vind em wel lekker klinken hoor alleen idd een beetje dun...
verder een goeie lead hoor.
 
@6-trak: LoL: ik heb alle instrumenten - lead, bass (extra lijntje), inclusief drumtracks veranderd (nieuwe presets gemaakt en nieuwe noten erin gesmeten)... er is dus wel degelijk wat veranderd. Plus een synth-stack track erbij ingegooid om wat meer schwung erin te krijgen.

De lead wat te dun? Hmm... Ik heb trouwens best moeite om uit de Albino2 moddervette geluiden te trekken. Misschien dat ik er chorus filters overheen moet gooien?
 
Ik vind m lekker klinken hoor :okdan:
Alleen de claps mogen van mij iets harder maar dan ook echt maar een klein beetje harder.
Dit doet me denken aan 12/14 jaar terug ofzo ik had toen een mod file van airwolf waar ik helemaal dol op was :D
Misschien dat ik m ergens nog op diskette heb, zal es zoeken binnekort
 
Back
Top