Creamware fusion platform 3.1 is te downloaden

Creamware fusion platform 3.1 is te downloaden op de site van creamware. (tis wel ff zoeken trouwens)

Het fusion platform is voor iedere creamware kaart geschikt en heeft toch wel wat voordelen ten opzichte van andere versies (2.5 en 3.01 luna)
Als je een device in het platform sleept sluit ie zelf gedeeltelijk de touwtjes aan (is ook uit te zetten).
Verder zitten bijna alle softsynths e.d. erin alleen heb je de key nodig uiteraard.
Als je geregisteerd gebruiker bent van creamware en inlogt kun je een file downloaden waarin al je keys staan. (simpel text bestandje maar effectief)
Op het moment dat je de setup van fusion gaat draaien vraagt hij of om de keys in te voeren of om die file, deze zet meteen alle keys in de software, makkelijk, scheelt een hoop tikken of ctrl-c ctrl-v'en.

ik heb wel 1 nadeel ontdekt, de file is 1 zip file van rond de 120 mb, tegenwoordig niet meer zo'n probleem als je denkt dat iedereen net als mij een snelle constante verbinding heeft.. alleen jammer dat de file maar met 2.01 k/sec. binnenkwam... je moet dus wel ff geduld hebben... :Z
 
Hoi,

Ik heb hem geinstalleerd en het is inderdaad een stuk mooier,
al doe ik nog steeds alle routing via de project-window.

Ook een toffe feature:

Je kunt de synths etc op nul voices zetten en dan kost ie (bijna) geen DSP`s meer en kan je dus meerdere synths routen (via midimergers) op de zelfde source en dest midi mods en dan gewoon via de livebar de synth die wilt spelen een of meerdere voices zonder dat je nog moet routen en toch meerdere synths kunt uitkiezen (alleen niet tegelijk spelen, maar dit is afhankelijk van je aantal SHARC`s)

Take Care

Septic
 
Origineel geplaatst door Septic
Ook een toffe feature:

Je kunt de synths etc op nul voices zetten en dan kost ie (bijna) geen DSP`s meer

Dit was echter ook in de vorige versie al mogelijk.

Ik moet nog steeds even aan een vriend met ADSL vragen of 'tie het voor mij wil downloaden want met IDN gaat dat echt niet opschieten natuurlijk!
Ben benieuwd!
 
Ben eindelijk ook overgegaan op SFP. Tot nu toe alles zonder problemen verlopen. Wel beter dat ze die transparatie op de grafix hebben weggehaald, het is nu allemaal een stukkie sneller. Verder eigenlijk weinig nieuws, behalve de handige livebar (alhoewel ook ik de routingwindow nog wel zal blijven gebruiken, toch net wat overzichtelijker).
Laten we hopen dat er nou ook eens een keer wat meer 3rd party support komt want dat lijkt inmiddels bijna volledig opgedroogd te zijn.
 
Tof dat er hier ook een aantal creamware gebruikers zijn. ( zover ik weet 7 in totaal nu. met mij en scan ingerekend.)

Sfp lijkt relaxed te zijn, kan er vooralsnog weinig over zeggen, want ik heb net een gecrashte HD gehad dus ik ben net weer helemaal geinstaleert. Maar voorals nog loopt het in win98 soepeltjes. In winXPpro heb ik nog wel wat probleempjes, ik bijvoorbeeld winamp niet gebruiken omdat die geen Device kan vinden, maar ik ben ook pas net begonnen aan xp dus dat kan ook aan mij liggen.

Ik ben trouwens best benieuwd hoeveel pulsar gebruikers er intotaal op dit forum rond dolen.... Ik ga die vraag wel ff posten.....

Heren laterz.
 
Back
Top