Hoi hoi, ik ook!

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
Na een tijdje het forum gelezen te hebben heb ik me ook maar eens aangemeld.
Ik ben hier terecht gekomen op aanraden van een medemuzikant die mij adviseerde hier eens te proberen mijn ax73 te slijten. Maar om niet meteen al ruzie met de moderator te krijgen zal ik dat in een topic plaatsen waar het thuishoort.
Over mezelf; ik ben 24 jaren oud, woon in Zwolle en studeer Journalistiek aan de Hogeschool Windesheim alhier.
Al enkele jaren (stuk of 10) ben ik bezig met muziek. De middelen hiervoor zijn in die tijd uitgebreid van een Amiga met protracker tot de Juno 106, Akai ax73, Korg Poly 61, Quasimidi 309, Soundcraft 200B, Fostex model 80, Hoontech dsp2000, Midiman Biport 2x4, Behringer ultragain, Alesis 3630, Digitech s100, Yamaha E1010, Dynacord VRS23, Boss RV1000, Ross RX15, Pearl analog delay, wat mics (rode, shure, telefunken), Korg ax1g, Hohnner gitaar, Richwood gitaar en PC (amd2400) met Cubase SX.
Mijn muzieksmaak is zeer divers, om het tot het electronische gebied te beperken noem ik alleen Portishead, DJ Shadow, Yonderboi (en meer Listening Pearls), Jazzanova, Four Hero, Red Snapper, Boards of Canada, Aphex Twin (en meer Warp), Groove Armada, Leftfield en Orbital.
De muziek die ik tracht te maken kenmerkt zich door invloeden van deze artiesten.
Als je werkelijk tot hier bent gekomen met lezen dank ik je voor de interesse!

Ik hoop wat van jullie te kunnen leren en eventueel iets van mijn kennis te delen!

Gegroet...
 
welkom joh en mooie keuze van muziek/artiesten trouwens :D
 
He, een journalist in wording. Heb je al plannen na je studies? Verslaggeving over muziek bv?

Alvast welkom hier.


PS: Als journalist zal je hier 'af en toe' wat spel- en stijlfouten aantreffen. Je vergeeft ons dat wel, toch :D
 
Origineel geplaatst door Hover
He, een journalist in wording. Heb je al plannen na je studies? Verslaggeving over muziek bv?


Mijn plannen zijn voorlopig eerst mijn Propedeuse te halen, daarna de opleiding af te ronden en na die 3,25 jaar dan maar eens verder te kijken. Het ligt wel in de planning wat te gaan schrijven voor de lokale editie van 3voor12.nl

En wat betreft die spelling, ik zal verstandig m'n mond houden. Uit ervaring blijkt dat mensen dat wel eens vervelend vinden, en je kan jezelf al helemaal geen fouten meer veroorloven.

En hey, an1x voor ax73 ruilen? ;)
 
Origineel geplaatst door Kraan
En hey, an1x voor ax73 ruilen? ;)

Ik houd toch liever m'n an1x bij mij :luv: Maar tegenwoordig kan je een an1x voor zo'n 250-300 EUR kopen.
 
Welkom!:kimono:
En ik ben gelijk zo vriendelijk geweest om je hele introductietekst te lezen!*D
 
welkom.jpg
 
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuujjj :doei:
 
hoiderdiehoiderdiehoi!

welgekomen hierzo!!
en heel veel fun hier!!

tot posts

:doei:

cloudy :D
 
Back
Top