Help! Moog vocoder te koop, help!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Kevin
ff zonder gekheid...dit is toch de wijste/slimste man ter wereld ??
Eeh... ja, stephan hawkin een geniale vent.
Dat zie je toch zo?
 
Ik denk dat het niet verstandig is om de minimoog om te ruilen voor de vocoder, omdat die m.i. moeilijker te verkopen zal zijn, tenzij je echt geen haast hebt, en deze ondertussen ook zal gebruiken.

Anders ga je jezelf toch stress aandoen, en uiteindelijk met verlies verder verkopen, omdat je dringend geld nodig hebt.


Persoonlijk denk ik, met een beetje goede marketing :), ben je die minimoog zo kwijt. Geef er bijvoorbeeld iets bij, om de twijfelende koper over de streep te trekken.


Take care


EF
 
Origineel geplaatst door Nolet
Nog steeds de koning van de vocoders:

hawking_img1.jpg


8)
herstel... king of the speechsynths...
 
De Moog Vocoder heeft natuurlijk wel zeldzaamheids-waarde ook. Alleen moet je dan wel
die rijke Japanse verzamelaar weten te vinden. Wedden dat die niet op dit forum zitten?
T'is helaas al te laat want de Vemia veiling is alweer begonnen. Daar willen nog wel eens
welgestelde collectors meebieden. daar zou je misschien wel 4000 euro voor de vocoder
kunnen vangen. Maar ja, je weet het nooit; hij kan natuurlijk ook bij 1500 blijven steken.

Zal ik anders je Mini eens voor je op AH posten? Je weet maar nooit... ;)
 
Origineel geplaatst door trash
Mooi..

Gaaf..

Dik...

En dan heb je een voco.. en dan komt het.... je moet texten verzinnen.
=(

Mooi is dat, ik begrijp dat je niet onder de indruk bent van het gemiddelde literaire gehalte van mijn posts??!

Senso, bedankt, maar ik probeer het liever een beetje in eigen kring te houden.
 
Origineel geplaatst door MisterG
Niet doen!
Een vocoder is het equivalent van de facetlens in de fotografie, bij de tweede keer dat je'm gebruikt roept iedereen: Daar heb je hem weer!
Een Minimoog kun je altijd wel gebruiken. Hoe vaak denk je die vocoder toe te passen?

:gaap:

Nu weet ik niet wat een facetlens is, maar heb jij ooit wel eens op een goede vocoder gespeeld? Ik gebruik wel meer dan eens een vocoder en niemand die iets roept (misschien dat het dan nog komt).

En zoals Synthiaks zei: je kan er ook wel andere dingen mee doen.
 
Origineel geplaatst door mono-poly
Wat een geile bak die vocoder

Het is inderdaad een hele mooie vocoder. Ik zou em ook heel graag hebben, maar hij is wat te duur, misschien ooit nog eens ...
 
Zou het niet weten Leo, zo'n Vocoder is leuk maar mocht je er zat van zijn dan zal verkoop wel moeilijk worden. Kijk eens hoe lang het nu duurt voor jij een echte Minimoog kwijt bent. Alsof die aan de bomen groeien.

Heb zelf nu redelijk gangbaar materiaal te koop staan voor leuke prijzen maar het enige wat ik aan email krijg zijn mensen die denken dat ik alles wel voor de helft weg doe. :kont:

'tis dat ik geen centen nodig heb maar het is niet meer zoals 2 jaar geleden, toen was je vintage gear soms al binnen een week kwijt.
 
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Het is inderdaad een hele mooie vocoder. Ik zou em ook heel graag hebben, maar hij is wat te duur, misschien ooit nog eens ...

Te duur of te veel geld?
Ik bedoel, krijg je het niet uit de boom geschud, of denk je dat 2250-2500 teveel is voor zo'n Moog vocoder?
 
Origineel geplaatst door Leo
Te duur of te veel geld?
Ik bedoel, krijg je het niet uit de boom geschud, of denk je dat 2250-2500 teveel is voor zo'n Moog vocoder?

Ik krijg het alleszins niet uit de boom geschud. Maar of het teveel is dat kan ik niet direct zeggen. Objectief zou ik zeggen dat het geen slechte deal is. Maar het hangt natuurlijk van veel factoren af of het voor jou specifiek een goede deal zou kunnen zijn.

Mocht ik hem uitgebreid kunnen testen en hij klinkt echt zoals ze zeggen dat hij klinkt: KOPEN!
 
Ooit geprobeerd op een facetlens te spelen ? Met een natte vinger wrijven levert een soort Moog Theremin geluid op, en het is net zo lastig onder controle te krijgen. Als je het geluid flink versterkt levert het vaak (boe)geroep op.

Origineel geplaatst door Synthesizer11
:gaap:

Nu weet ik niet wat een facetlens is, maar heb jij ooit wel eens op een goede vocoder gespeeld? Ik gebruik wel meer dan eens een vocoder en niemand die iets roept (misschien dat het dan nog komt).

En zoals Synthiaks zei: je kan er ook wel andere dingen mee doen.
 
Ik zou het doen!!! Die Moog vocoder is echt een vette bak! :P En veel meer waard als een minimoog!
 
deze veiling nadert zijn eind... nog een uurtje of wat.
staat al een stukje hoger, ben benieuwd wat de laatste minuten gaan brengen. begrijp dat de reserve 1750 pond (?) is.

ik heb 'm trouwens geruild, die andere moog vocoder. ik hoop 'm deze week binnen te krijgen.
 
Origineel geplaatst door Leo
ik heb 'm trouwens geruild, die andere moog vocoder. ik hoop 'm deze week binnen te krijgen.

:halleluja

Laat zeker eens weten hoe die bevalt!
 
Origineel geplaatst door EternalFall

Persoonlijk denk ik, met een beetje goede marketing :), ben je die minimoog zo kwijt. Geef er bijvoorbeeld iets bij, om de twijfelende koper over de streep te trekken.
EF

Een midi-kabel bijvoorbeeld:D

Leo nog bedankt ;)
Leuk om eens een minimoog te horen.

Erik
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top