909 op ebay

sander

_
Lid sinds
17 juli 2001
Berichten
8.398
Locatie
Alphen a/d Rijn
Staat momenteel op 610 dollar. Minimumverkoopprijs is al gehaald. Nog 1 dag en 1 uur te gaan.
Al zou er nog een paar honderd bij komen, is het nog steeds een goeie deal.
Houdt alleen wel rekening met nog wat verzendkosten. En laat de verkoper een een lage waarde
op het pakket te vermelden, want alleen daaover betaal je betasting.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...&ssPageName=ADME:B:RECO:NL:2#ebayphotohosting
 
Sorry, no refunds for International buyers. Shipping can take up to 30 days. Shipping does not include applicable customs fees

Eventueel dus wel ;)
 
Origineel geplaatst door Arv

INTERNATIONAL BUYERS:
Contact me at westtexastraders@mail.com for shipping price BEFORE bidding.

Oftewel Wereldwijd.

Maar je mot gewoon bieden en als je wint en de verkoper zou er iets van zeggen dan zeg je gewoon dat je
daar niet opgelet hebt. En als je dan zegt dat je het geld overmaakt op z'n bank gaan ze toch wel akkoord.
Paypal gebruik ik nooit. En dan van 30 dagen is onzin. Das misschien als je iets op de allergoedkoopste manier laat verzenden.
 
Origineel geplaatst door mono-poly
En als die met verzenden hier is ben je alsnog 1100 euro kwijt

Echt niet waar!!!. Ja misschien als je de werkelijke waarde op het pakketje laat zetten.
Ik heb voor m'n MPC1000 vanuit the USA ook amper wat extra's betaald.
 
Als de verkoper dat niet wil doen, dan zou ik em niet kopen.
Wat betreft verzekering heb je gelijk, maar daar zou ik gewoon op gokken.
Pech als ie niet aankomt.
 
jep das waar. Maar als het een particulier is, wat meestal het geval is, dan moet het geen probleem zijn er een lage waarde er op te zetten.
 
[offtopic]
of je pakket met tijdschriften ontvangt ipv mooie gear (twv 850 euro) ... ja dat is mij overkomen ... en wat doe je eraan? helemaal niets. :(
[/offtopic]
 
Back
Top