Ghostbusters!

Wil je dit a.u.b. nooooojjjjjjjjtttttt meer doen :(
Klinkt voor het genre goed maar ja die nummers klinken in dat genre al heel vlug goed :duivels:
Zoals je merkt is dit niet echt mijn smaak.....geef er eens een andere draai aan (breakbeat ofzo) en laat dit aan DJ Maurice over 8o) :dj:
 
ey niet van dat neerbuigende omdat het een minderwaardige genre is :halleluja
Ik weet dat het geen coole moeilijke vol met FM en Arp etc muziek is, maar kom op. Heb er wel mijn best op gedaan.

Maar hoe zie je een breakbeatje voor je? Voorbeeldje?
 
Partystructuur zit er (nog) niet echt in, veel te weinig vocals, "sirene" is leuk gevonden, maar wat me ongelofelijk de keel uit gaat hangen is die lead. Niet eens gefilterd! En dan de achtergrond akkoordjes - de hele tijd maar dat Party-Animals "meer van hetzelfde". Laat ze eens wat meer de melodie volgen!

Ook zou je misschien best een beetje gaan werken aan je mastering, want nu klinkt 't dichtgeslibt. Maar ja, dit kan zeker wel wat worden.
 
Laatst stond er hier een ''clownstep'' nummer van Batman en dat zie ik dan ook voor me met dit...
Ennuh ja is ook persoonlijke smaak natuurlijk maar dit genre vind ik het goedkoopste wat er is...:W
 
ff tussendoor er is al een soortgelijke remix uit op plaat (jaja, een officiele remix)
maar ik neem aan dat dit niet serieus bedoelt was ...

PS: ik ben niet degene die dat nummer op plaat heeft :)
 
;{ :erm: :) *D :D (geeft mijn stemming weer in chronologische volgorde gedurende het nummer)
 
Absoluut niets mis mee!


De beats mag wel wat strakker en die stemmen wat harder (met wat galm).


:okdan:

Komt overigens wel aardig eng in de buurt van een skihut versie. (hint hint)
 
Back
Top