Die Antwoord met Red Brand - “Freeky” Party Time

SynTheSister

Gereactiveerd actief
Lid sinds
30 Maart 2016
Berichten
138
Locatie
Allie NL


Het verhaal achter het muziekje en de clip zijn wat vreemd. Als ik het goed begrepen heb dan ben ik in de race om een album te maken met Die Antwoord. Even goed de tekst beluisteren enzo. Yolandi (de zangerin) is al 10 jaar van Max of Ninja af en Die Antwoord bestond niet meer. In maart komen ze nog wel o.a. naar Nederland om te touren. Door die Cojona hebben alle artiesten een moeilijke tijd gehad. Omdat ik familie in Zuid-Afrika heb en er geweest ben begrijp ik Afrikaans bijna net zo goed als Nederlands.
Er valt nog een hoop meer te vertellen en mijn wereld stort echt niet in als het niet door blijkt te gaan.
 
Gaaf man, wel een flinke kluif overigens;
De beats van Justin De Nobrega zijn m.i. echt next level. Om daar überhaupt aan te tippen of iets te maken met die stuwkracht wat echt bij die debiele vocals van Die Antwoord moet je wel echt van goeie huize komen.

Hele gave klus !!!! Hopelijk hengel je hem binnen.
 
Justin De Nobrega kende ik niet. Maar blijkt de producer van o.a. Jack Parrow te zijn. Kan ik niet waarderen. Bah, wat een ellende.
Intussen knalde ie weer eens aan tegen het betonnen plafond van Youtube. Zondag bleef ie steken op 1000 weergaven en dat gaat zo blijven. Ik speel met de gedachte een tweede kanaal te beginnen. Wat haat ik Google en die kliek erachter.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top