[trance]Distorted Happiness

Duart Jansen

Movin'and Groovin'
Lid sinds
19 Maart 2003
Berichten
767
Locatie
Assen
waren dit weekend weer wat wezen rotzooien en dit is het resultaat,gemaakt door E-mute(Coolborders) en ik,in minder dan een hele dag...

wat zal ik zeggen,'t is een beetje standaard trance waarin ik me heb uitgeleefd op mijn mfc-42 en flink aan de cut of en de res heb gedraaid,ik vind het persoonlijk wat te langdradig,maar kan nog niet echt wat vinden wat veranderd moet worden 123,misschien hebben jullie wat advies? ow en dan bedoel ik niet "maak de hele track maar over"
Ik zat er aan te denken om nog een vocoder vocal toe te voegen die iets mompelt in de trend van het nummer
je vind hem hier

alvast bedankt voor de moeite!

(ow en't is een preview,so help us out here...)
 
While listening:
Begint leuk, verderop dat gitaar geluidje vindt ik alleen niet echt mooi, flanger fx later zijn cool.
ik vindt t ook allemaal nogal dun klinken hier, misschien nog iets meer bass ofzo? maar dat kan ook aan mn setup hier liggen. de melodietjes enzo zijn cool en liggen mooi in de mix, al die hoge toontjes waar je je uitleeft met cutoff en reso klinken ook erg nice. Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen, ik vindt m wel cool zo. hij eindigd ook goed.
Ik zou m gewoon zo laten :)
Welke gear heb je hier precies allemaal voor gebruikt ?
Een MFC is toch alleen een filterbak ? :)
 
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
While listening:
Begint leuk, verderop dat gitaar geluidje vindt ik alleen niet echt mooi, flanger fx later zijn cool.
ik vindt t ook allemaal nogal dun klinken hier, misschien nog iets meer bass ofzo? maar dat kan ook aan mn setup hier liggen. de melodietjes enzo zijn cool en liggen mooi in de mix, al die hoge toontjes waar je je uitleeft met cutoff en reso klinken ook erg nice. Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen, ik vindt m wel cool zo. hij eindigd ook goed.
Ik zou m gewoon zo laten :)
Welke gear heb je hier precies allemaal voor gebruikt ?
Een MFC is toch alleen een filterbak ? :)

klopt ik heb 3x een vanguard gebruikt(vst-i) waarvan 1 door de mfc is geroute en de microkorg,xv3080,externe fx en meer plugins dat was het eigenlijk
Ik vond de bass zelf eigenlijk hard genoeg?
 
Back
Top