IDM FESTIVAL te Den Bosch vanaf 25-03 tot 28-03

C-Code

Addicted to Breaks
Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
1.974
Locatie
Den Bosch
Voor de liefhebbers, binnenkort vind er in Den Bosch weer het IDM festival Earational plaats.
Meer info kun je vinden op:

http://www.earational.org

Donderdag 25 mrt t/m Zondag 28 mrt

Festivalkaart € 25,00
Festival rond de nieuwste elektronische muziek en audio-art. Vier dagen biedt Earational uitsluitend baanbrekende acts uit binnen- en buitenland. http://www.earational.org
 
Tja ik houd wel van IDM op z'n tijd.... maar het enige wat me interessant lijkt op dit festival is Richard Devine.

De rest.... is toch gewoon interessant doenerij en artsy fartsy, of zie ik dat verkeerd....?
Kom op zeg, zo'n wiskundig figuur op de grond maken en wat vage strings door de zaal gooien.... dat kan toch iedereen, daar zit ik niet op te wachten.

En misschien zou Iris Garelffs leuk zijn omdat ik een intelligente en redelijk mooie vrouw achter een laptop die muziek aan het maken is zeker nog 's mee moet maken :D
 
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Wat een KUT site :( :[ :( :( :( Grrrrr!

zo een "ik neem het hele scherm-maar-even-en-doe-alle-knopjes-bovenaan-weg-zodat-je-met-ctrl-alt-delete-internetexpoler-kan-quitten-----="" internet site

Als je die webdesigner kent, zeg dan even dat zoiets ECHT niet kan hoor.

En qua klantenbinding werkt dit ook niet...ik kom NU ZEKER niet :D
 
Origineel geplaatst door smackos
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Wat een KUT site :( :[ :( :( :( Grrrrr!

zo een "ik neem het hele scherm-maar-even-en-doe-alle-knopjes-bovenaan-weg-zodat-je-met-ctrl-alt-delete-internetexpoler-kan-quitten-----="" internet site

Als je die webdesigner kent, zeg dan even dat zoiets ECHT niet kan hoor.

En qua klantenbinding werkt dit ook niet...ik kom NU ZEKER niet :D


Alt-f4 gaat misschien iest makkelijker.....
maar idd. ik heb er ook een hekel aan.

over het festival, als ik geld had ging ik wel :stupid
 
jezus christus, misschien hoef ik die Garrelfs toch niet te zien.... moet je zien wat haar "grafische kunst" is:

http://dfuse.com/iris/iris_gallery3sq-br.htm#tom

ff Squarepusher grafisch mishandelen..... en dan de rest van het zooitje grafische "kunst"....
Is dit niet gewoon zo'n functie in Photoshop? De "Do artsy-fartsy stuff filter" ofzo.

Echt vreselijk allemaal. Dit soort "kunst" is toch gewoon een regelrecht argument om een hoop culturele subsidies per direct helemaal dicht te draaien.

Ja die site ook, zat me er ook al aan te ergeren..... neen, een cursus webdesign (of simpelweg "logisch denken") hebben de mannen niet gehad....

Met de vlam in de pijp! Jezus wat zijn we aan het flame'n vandaag...
 
Origineel geplaatst door dob
Tja ik houd wel van IDM op z'n tijd.... maar het enige wat me interessant lijkt op dit festival is Richard Devine.


richard is het enige wat een belletje doet rinkelen bij mij

De rest.... is toch gewoon interessant doenerij en artsy fartsy, of zie ik dat verkeerd....?
Kom op zeg, zo'n wiskundig figuur op de grond maken en wat vage strings door de zaal gooien.... dat kan toch iedereen, daar zit ik niet op te wachten.

volgens mij gaat richard devine de "artsy fartsy" persoon zijn. ik denk dat je eens naar
wat recent spul van hem moet luisteren. klink allemaal heel wiskundig.... wel leuk. en als je het kan wil
ik het zeker wel eens horen.
 
Ja ik zeg toch al dat Richard de enige is waarvoor ik zou gaan..... Da's knap wat die vent doet. Wiskunde uitbouwen tot iets moois.... wat de rest doet is 1+1=2 voor m'n gevoel.

Maar goed.... ik heb al genoeg gezeken vandaag.
 
Back
Top