fruityloops midi

als je FL als plugin inlaadt in cubase, kan je dan in cubase programmeren hoe je patterns in FL moeten evolueren

bv: Cubase start, FL begint aan pattern 1, na 4 sequencen moet hij bv overschakelen naar FL pattern 5. MOet ik dat dan zoals altijd in FL in de Song sequencer programmeren of kan dit in cubeest?
Mijn FL studio loopt namelijk vlug vast als ik een paar vst's samen gebruik en zou daarom willen beginnen met cubase als vst-sequencer en FL gewoon als mn drumsequencer.

Ik heb het dan ook eens geprobeerd met die midi file, maar als ik die midi-file dan open is hij gewoon leeg. Normaal? of moet je speciale channels toevoegen in FL om midi te kunnen opzetten en exporteren?

bedankt
 
cubase is toch net veel stabieler dan FL (or so i've heard)

maar kdenk dat er gewoon iets mis is met mn processor of met mn windows-configuratie, ofwel een f*****g virus
hij doet alleszins niet meer normaal

vroeger kon ik zonder problemen 5 zware vst's inladen en tegelijkertijd laten afspelen. nu staat hij al op 100% als ik er 2 laat draaien, en het wordt maar erger. Volgens mij is het meer hardware probleem dan soft. Ik ga eens in mn andere windows proberen om die FL-plaat te openen en als het daar ook zo is is het hardware. Anders is het probleem softwarematig, en dan moet ik dus weer heel mn windows herinstalleren pfff

even situatieschets: mn pc is een 2,4 GHz intel p4 cpu met Hyperthreading, 512 MB RAM, 80 GB HDD, 400 MHz frontside bus

normaal zou hij dus geen grote problemen mogen hebben (vroeger had ik ze ook niet).

Hoeveel vst's openen jullie zo gemiddeld in FL totdat je cpu overbelast geraakt? Bij hetgene waar hij begint door te slaan is het ReFX Vanguard, V-station en de Korg MS-20 die ik gebruik
 
Back
Top