nog meer drum'n bass - when it happens it moves all by itself

lafurieetlafoi

Stamgast
Lid sinds
13 januari 2003
Berichten
134
Locatie
Delft
gezien de hoeveelheid drum'n bass nummers die hier gepost wordt, zal ik ook maar meedoen aan deze tendens. geen techstep, geen clownstep, de snare kan wellicht iets te licht gevonden worden maar ik vind hem eigenlijk prima bij de track passen zo.

klik

het is trouwens een remix van een reeds bestaand nummer van telefon tel aviv .

[edit] ben nu al een half uur aan het rotzooien met tags, maar het forum denkt dat er een htm-break in de link moet, die ik er niet uitkrijg

knippen-plakken en <br /> verwijderen is het devies...

[edit2]pfff, het werkt dan nog steeds niet op wonderbaarlijke wijze

laatste reddingsmiddel: http://www.unitzero.tk -> other dnb, en dan onderaan...
 
Laatst gewijzigd:
Probeer geen overbodige punten en vooral geen spaties in directories en filenames te gebruiken,
dat wil nog weleens de problemen verhelpen....

Over de track:
Het orgineel ken ik niet, maar deze remix klinkt in ieder geval erg lekker! :okdan:
De echte drum 'n bass-vibe zit er wel in, eindmix is ook niet verkeerd.

Wat puntjes:
- Lowpass-filtertje in het begin kan nog iets subtieler wat mij betreft.
- Misschien de hihat in de break rond 3:40 iets rustiger programmeren, dan komtie er daarna weer vetter in...

Verder mag er van mij op een gegeven moment nog wel een lekker rauw geluid
inkomen wat een beetje contrast kan geven met die synth en die toetsenlijntjes.

Maar zeker goeie track, ben wel benieuwd hoeveel die verschilt met het orgineel...


P.S. Vroeger ook S3M's gemaakt zag ik op je site. Good old days 8)
 
Probeer geen overbodige punten en vooral geen spaties in directories en filenames te gebruiken,
dat wil nog weleens de problemen verhelpen....
klopt, maar op die spaties is het hele script van mijn site gebaseerd, die kan ik niet mooi weghalen

hm op het moment dat ik dit typ bedenk ik een mooie oplossing voor dit probleem :D

Over de track:
bedankt voor de opmerkingen, over het rauwe geluid: ik denk dat ik dat achterwege laat, omdat ik het dan wat teveel van de 'vibe' van het origineel af vind gaan wijken vermoed ik.

P.S. Vroeger ook S3M's gemaakt zag ik op je site. Good old days 8)

:okdan:
 
Damn dit is echt een heerlijk trackje, heb je alle akkoorden zelf ingespeeld van die rhodes ?
Echt een super lekker flowend trackje, hier hoeft niks rauws in...hij is verrrrrrrrrukkelijk !!!

Waarmee heb je het gemaakt als ik vragen mag........vooral naar die rhodes ben ik benieuwd !!
Staan er op je site nog meer van dit soort dingen ?

Al met al ....TOP !!! :okdan:
 
Damn dit is echt een heerlijk trackje, heb je alle akkoorden zelf ingespeeld van die rhodes ?
Echt een super lekker flowend trackje, hier hoeft niks rauws in...hij is verrrrrrrrrukkelijk !!!

Waarmee heb je het gemaakt als ik vragen mag........vooral naar die rhodes ben ik benieuwd !!
Staan er op je site nog meer van dit soort dingen ?

Al met al ....TOP !!! :okdan:

Bedankt!

Track is 100% Reason, Rhodes komt uit de refill "Dirty Ol'Relics"

En als je wilt weten of ik meer van dit gemaakt heb, luister maar :D
 
ik ben een grote fan van telefon tel aviv.
ik vind het wel mooi gedaan. jammer dat
je de vocal er niet hebt ingestoken. maar
dat was waarschijnlijk niet mogelijk.
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ik ben een grote fan van telefon tel aviv.
ik vind het wel mooi gedaan. jammer dat
je de vocal er niet hebt ingestoken. maar
dat was waarschijnlijk niet mogelijk.

die vocal zit in 'at the edge of the world you will still float', aan de andere kant van de cd (laatste ipv eerste nummer, ze hebben inderdaad het zelfde akkoordenschema) :D

daarom is het ook een remix van de eerste, dan hoefde ik de vocals er niet in te stoppen :)

ps telefon tel aviv is inderdaad echt prachtig
 
Origineel geplaatst door lafurieetlafoi
die vocal zit in 'at the edge of the world you will still float', aan de andere kant van de cd (laatste ipv eerste nummer, ze hebben inderdaad het zelfde akkoordenschema) :D

daarom is het ook een remix van de eerste, dan hoefde ik de vocals er niet in te stoppen :)

ps telefon tel aviv is inderdaad echt prachtig

als je graag TTV hoort dan moet je ook eens Sleepy Town Manufacture,Apparat,Bola, Ilkae en proem checken.
 
Nice chilled 'n relaxed. Zoiets als Omni Trio; lekker om op een zondag middag op te zetten. :okdan:
Zit goed in elkaar, ben gelijk je andere spul aan t downloaden.
 
Back
Top