[track] Lorenzo Shivu - Mooi stukje digitale lounge

Dat je dat durft te posten.. vind ik echt heel goed van je! Ik zou het zelf alleen niet zo gauw doen, met van die casio-geluiden. Maar goed, oefening baart kunst ;)
 
graag gedaan ;) ik ben altijd bereid om opbouwende kritiek te geven :W
 
Origineel geplaatst door Eye
Dat je dat durft te posten.. vind ik echt heel goed van je! Ik zou het zelf alleen niet zo gauw doen, met van die casio-geluiden. Maar goed, oefening baart kunst ;)

goeie opbouwende kritiek, daar hebben we wat aan op dit forum, als je alleen komt zeiken ga dan over je moeder heen plassen en ga je gebrek aan koffie of seks niet op dit forum botvieren :r

sorry but these ppl piss me off!

slmt mike
 
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
goeie opbouwende kritiek, daar hebben we wat aan op dit forum, als je alleen komt zeiken ga dan over je moeder heen plassen en ga je gebrek aan koffie of seks niet op dit forum botvieren :r

sorry but these ppl piss me off!

slmt mike

't ligt allemaal in de perceptie.
Mike ben je er van bewust dat je de eerste reply post die nix met de track te maken heeft & dan nog eens uithaalt & een groep mensen begint af te zeiken ook, terwijl je zelf een nette moeder, volle bak koffie & geen gebrek aan sex hebt ?
Een beter milieu begint niet bij mensen af te zeiken.

De track vind ik houterig klinken. Ik mis nog een vibe, een goeie mix & samenhang. Verder gebeurt er ni veel. Je probeert iets na te maken zonder de boodschap begrepen te hebben. (vind ik)

grz
 
Ik kan me niet voorstellen dat je iets post terwijl je het 'alleen maar zitten te kloten' noemt. Je post pas iets als je het de moeite waard vindt dat anderen horen wat je hebt gemaakt, om kritiek op te krijgen, toch?
[ecit] dit zeg ik niet om je af te zeiken ofzo...[/edit]
 
Origineel geplaatst door JazzMann
't ligt allemaal in de perceptie.
Mike ben je er van bewust dat je de eerste reply post die nix met de track te maken heeft & dan nog eens uithaalt & een groep mensen begint af te zeiken ook, terwijl je zelf een nette moeder, volle bak koffie & geen gebrek aan sex hebt ?
Een beter milieu begint niet bij mensen af te zeiken.

De track vind ik houterig klinken. Ik mis nog een vibe, een goeie mix & samenhang. Verder gebeurt er ni veel. Je probeert iets na te maken zonder de boodschap begrepen te hebben. (vind ik)

grz

ik neem het even op voor mijn maatje, verder hoef je niet dingen klakkeloos aan te nemen, ik heb al persoonlijk feedback gegeven aan shivu op msn, ik snap ook niet dat ik een groep afzeik? want ik heb het tegen eye, misschien heb ik een hele verkeerd beeld hoor van eye lijkt me wel een vent met humor.

echter vindt ik de reply van hem niet gepast, dat zeg ik dan ook.. dat ik dat op een botte manier doe, is slechts aanpassen op het niveau van mijn tegenstander :smeris:, probeer geen ruzie te veroorzaken dat niet, maar ik vindt de reply gewoon niet passen. Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken :yamaha: ik hoop dat deze pic wat goedmaakt jazzman :mexico:

op deze pic heb ik speciaal voor jou zon leren dinkie aangedaan om het goed te maken :L
 

Attachments

  • tara06.jpg
    tara06.jpg
    19,4 KB · Bekeken: 36
Opbouwende kritiek ............... mmmmmmmmmm
1-Het einde hangt er maar een beetje bij en heeft nix met het nummer te maken
2-meer variatie in drum patterns maken
3-die zware baslijn is niet mooi,probeer wat anders.
4-de break : zie 1
5-meer variatie svp ook harmonisch

laat je door alle kritiek niet weerhouden door te gaan.:doei:
 
Ik vind het toch wel iets hebben. Vooral dat basslijntje met die pads. Dat deuntje wat er later bij komt is 3 x niks. Een beetje vals t.o. de rest. Wat erg cool zou zijn met zo'n track is flinke pompende compressie. Zo dat die pads wegduiken voor de kick, en je een lekker zuigend effect krijgt.

nice!

wooow! Die snippet onder in je sign is lekkah! Afmaken!
 
Ik vind het wel een relaxt nummertje hoor, ik vind die baslijn ook juist lekker!
hij mag van mij wel iets langer en dan ff in het midden een gedeelte met iets heel anders..
Ik vind het alleen niet echt bepaald lounge... maar dat kan aan mij liggen...
succes!
 
dit is goede track vind ik. niet zo zeer me stijl maar wel lekker... alleen beetje eentonig denk ik. probeer eens wat meer opbouwende dingen erin te verwerken in dat ene stuk waar die bass, drums en pad bij elkaar staan

na de break. meer van dat soort dingen toevoegen en werk wat meer in stereo eventueel... en met deze geluiden is niets mis. Casio is niet slecht. Hebben wel mooi de phase distortion gemaakt, de FZ sampler (die best wel vetjes is) en natuurlijk de SK1 en VL1 !!!! (die laatste is blauw gesampled overigens)
 
Shivu... je naam komt bekend voor... volgens mij van Laidback luke forum ofzoiets... Anywayz, erg relaxte feel, voelt als "franse" house.. Ik vind het ok! En idd die snippet is dope... Nu afmaken tot hele nummers en eventuel wat vocalen om ze echt af te maken, dan is het pas echt dope, nu zyn het nog stukjes.


:peukie:
 
De feel is wel lache.

De compressie is ala Luke veels te strak. Je hoort de bitjes gewoon door de speakers heen gedrukt worden.

Maar ehm, wat ik ook mis is dat je alle geluiden fris en fijn kan horen. De balans is zeg maar zoek. En wat her en der gebruik van galmpjes of zo zou ook kunnen helpen daarbij.
Het zit nu elkaar in de weg en dan gaan die bas en kick overheersen.
 
Back
Top