Acid

sander

_
Lid sinds
17 juli 2001
Berichten
8.398
Locatie
Alphen a/d Rijn
Minimale acid, geen opbouw, gewoon lekker doorgaan. Geen gezeur. Voor de liefhebbers.

Hele lage bitrate.

http://www.acid.nl/~sendex/sendexcontrol.wma

En de niet acid fans hoeven niet te reageren, want das toch allemaal dat het k*t klinkt.

Ik hoorde net samples van de nieuwe Josh Wink, 20 to 20 CD. Dat klonk best goed zeg.
Helemaal oldscool.

matt : link fixed
 
Last edited by a moderator:
Vette vocals :D Zelf ingesproken? Erg vet. Vind die clap niet lekker op de eerste tel. Leuk 303 lijntje. Voor de rest, fijn trackje jammer van de bagger kwaliteit. Waarom zo gaar posten eigenlijk?
 
Vind die stem beetje erg veel "Where is your child?"-ish.
Vooral door het fx, hoe je de dingen zegt en helemaal die "Ahhhhhhhh........"

Verder vind ik het gehele geluid niet zo denderend.... maar misschien komt dat vanwege de kwaliteit van de wma.

Naar mijn smaak had er meer dynamiek in de opbouw gemogen, meer variatie en meer fx-gefreak.
Ik vind het een beetje leeg deze track.... en ik krijg er ook qua sfeer een kil gevoel van.
Of..... zit hier wel gevoel in? Dit is echt machinemuziek man!
Maar dat is zeker de bedoeling?
 
Oei, lekker nummer zeg. Dis het doopste wat ik van je gehoord heb de laatste tijd. Precies de goeie verhouding in preciesie en nonchalance, en die stem doet et em.

:walker:
 
Dank u!.

Ja ik gebruik wel vaker van zulke stemmen. Dat klinkt altijd wel lekker.
En je moet van te voren ook niet nagaan denken wat je gaat zeggen,
anders ben je er veelste lang mee bezig. Het leukste is gewoon op record drukken,
dan lekker tweaken en maar wat lullen.

En wat betreft kwalitei, deze keer inderdaad erg laag. Normaal gesproken max 64.
Maar anders wordt het zo groot en ik heb beperkte ruimte. Ook zie ik ze
meestal snel over het net verspreiden en dan heb je liever niet in 128 KBS, want
veel nummers die ik maak zouden misschien ooit nog ergens opr een plaatje terecht kunnen komen.
(ok dan zie ze het ook de volgende dag in soulseek, maar ach dan heb je het zelf niet gedaan :) ).
 
doet me denken aan de muziek halverwege de jaren 90. klinkt leuk, maar sommige dingen zijn me toch echt teveel standaard Rebirth. (niet de 303's, die blijven altijd vet.... ik heb het meer over dat geluidje wat er na 1,5 minuut ongeveer bij komt)

Acid blijft cool :)
 
Origineel geplaatst door Eye
doet me denken aan de muziek halverwege de jaren 90. klinkt leuk, maar sommige dingen zijn me toch echt teveel standaard Rebirth. (niet de 303's, die blijven altijd vet.... ik heb het meer over dat geluidje wat er na 1,5 minuut ongeveer bij komt)

Acid blijft cool :)

Hoe kan het nu teveel rebirth zijn? Ik heb alleen echte bakken.
 
ja dit klinkt niet echt als rebirth. en ik kan dit ook niet in de jaren 90 plaatsen, of bedoel je jaren 80? of heb ik iets gemist?
maar klinkt wel leuk. kabbelt lekker voort. post voor de gein eens een 160kbps versie :)
 
nouja, in Rebirth zitten toch ook de geluidjes van de echte bakken? ;)
afijn, je snapt wel wat ik bedoel. Het is meer dat ik gewoon net dat ene geluidje niet trek...vraag me niet waarom (herinneringen aan mijn eerdere flutpogingen om wat te maken??)
 
Als ik het begin zo luister denk ik aan die oldskool classic "pump up the volume" voor de rest is de track wat mij betreft weinig zeggend. Het gaat wel door maar echte hoogtepunten zijn er niet..
 
Je hebt inderdaad Sleezy D effe dunnetjes over gedaan.
 
jackin' jackin' ... as always..


sander nou moet je toch es wat minder die rebirth gaan gebruiken hoor :D ;)
geef anders heel je gearlist weg aan mij? :okdan:
 
Origineel geplaatst door sander
Dank u!.

Ja ik gebruik wel vaker van zulke stemmen. Dat klinkt altijd wel lekker.
En je moet van te voren ook niet nagaan denken wat je gaat zeggen,
anders ben je er veelste lang mee bezig. Het leukste is gewoon op record drukken,
dan lekker tweaken en maar wat lullen.

En wat betreft kwalitei, deze keer inderdaad erg laag. Normaal gesproken max 64.
Maar anders wordt het zo groot en ik heb beperkte ruimte. Ook zie ik ze
meestal snel over het net verspreiden en dan heb je liever niet in 128 KBS, want
veel nummers die ik maak zouden misschien ooit nog ergens opr een plaatje terecht kunnen komen.
(ok dan zie ze het ook de volgende dag in soulseek, maar ach dan heb je het zelf niet gedaan :) ).

Hoe heb je die stemmen eigenlijk zo gekregen? Allemaal met behulp van Hardware?
 
Back
Top