Touch the sky- DJ Martini (commercieel/dance)

Even kijken of ik je Url wel goed kan plaatsen:

http://home.student.uva.nl/guido.lassally/touch the sky(soft version)-djmartini.mp3

Hey DJ Martini !

Lang niets van je vernomen.

Klinkt geweldig je nieuwe song. Dit is een song waar veel stijlen door elkaar verweven zijn.
Het swingt lekker. Ik kan niet stil blijven zitten.
Mooie string zeg. Ik vind de beats goed, maar die klap met cymbal heb ik te vaak gehoord.
Die snare is okay.

Waarom zo'n korte track? Is het een preview?

Erik:okdan:
 
Vrolijk, maar naast dat de mix een 'tikkie' scheef is vind ik ook de sound 'ietwat' gedateerd.
 
Goeiendag, Jostiband goes house, ofzoiets. :confused:

Accordeon is hier en daar ok niet helemaal in tune (vals dus)
 
Hey Catalunya!

Haha inderdaad. Na een lange periode snipsheets nu dan weer wat snoepgoed voor het forum

Alles goed?

Wel wat anders dan die oude harde platen he. Ik heb ook extended version waar ik momenteel meeebzig ben. Dit is de radio edit.
 
Zou het kunnen dat er een stukje ontbreekt op het einde, nu stopt het gewoon na 2 minuten. Het lijkt wel of iemand de stekker eruit trekt. :D

Die accordeon hoort duidelijk niet bij de rest van de song, hij speelt als het ware 'buiten de rest van de song'. Gewoon weglaten of vervangen door iets geschikter.

Hover
 
Op zich zit het niet heel slecht in mekaar, maar het lijkt of ik richting 1997 geslingerd wordt. Echt een soort Vengaboys meets Pengo records ofzo. Ik weet dat smaken verschillen en dat je je eigen stijl moet hebben, maar je maakt het hier wel erg bont. Probeer iig:
- Je arrangement wat gelaagder en verrassender te maken.
- Andere geluiden te gebruiken (niet die accordeon of dat gepitchte stemmetje, of wat het ook is).
- Je melodie iets 'interessanter te maken.

Lijken mij een aantal handige tips.
Succes!
 
Back
Top