[TRACK] Lorenzo Shivu - Digital Love (draft Version)

lorenzo_shivu

Ingeburgerd
Lid sinds
19 februari 2004
Berichten
50
Locatie
Loosdrecht that's near Detroit, Chicago
Beste mensen ik zal nu even na het posten van dit nummer rust nemen want het lijkt er wel op of ik nummers aan het spammen ben. Maar ja, ik kan er niks doen heb beetej zo'n periode waar je gewoon van alles uit je kompuutertje poept.
Anyways hier een poppy elektro nummer met de nadruk op poppy.

Ik hoor btw dat de crashes en fxjes er nog in zitten. Die zijn gaar dus buiten die twee dingen zou ik graag wat feedback willen.

Lorenzo

Lorenzo Shivu - Digital Love
 
Voorts wil ik wijzen op dat de titel digital love al gebruikt is door daft punk he ;), ff over de track; niets op aan te merken eigenlijk, leuke opbouw, ik zie een duidelijk patroon in je opbouw bij de 3 nummers, die overigens alle 3 gewoon goed zijn, mix dit keer ook weer lekker vol, keb eigenlijk niet zo veel te zeiken :) ik zou dat hoge piepje wat minder hard in de mix zetten en meer als bij geluid gebruiken dan als leadsynth, maar ja dat is een kwestie van smaak, hij zit fijntjes in elkaar :L wat klink ik als een slijmbal maar ik meen het wel !

grtz mike
 
yo lor....

een ding

:halleluja :dj: :walker: :okdan: :peukie:

WaT een TRACK!!!!
 
Lekkere track man! :okdan:

Het gedeelte in het begin deed me een beetje denken aan Daft Punk's Alive, ik hoorde in mijn gedachten al een vette snare met een flinke pre-delay naast de pompende kick.:)

Meerrrr...
 
Back
Top