Creamware organiseert: demo contest voor Creamware-gebruikers

ernest@303.nu

Stamgast
Lid sinds
23 juni 2002
Berichten
213
Locatie
Neanderland
Nu Creamware's weer volledig op financieel gezonde koers is, organiseert Creamware een contest: wie produceert de beste demo voor een of meerdere Creamware plugins naar keuze? De beste demo's worden beloond met plaatsing op de website ter promotie van de betreffende plugin, en een plugin naar keuze uit de Creamware Shop!!!

Aangezien Creamware inmiddels een enorme collectie plugins heeft, zijn er navenant veel categorieen waarin je mee kunt doen (en dus tevens vele interessante prijzen!)

Creamware-gebruikers kunnen de voorwaarden hier op PlanetZ nalezen.
 
bingo!

dat is een top tip.
hier ga ik eens even echt aandacht aan besteden.

ik wil wel zo;n gratis plugin ;)
 
Ik ook....
Namelijk de VDAT of de Orbitone Vorb (de rest van de plugz heb ik namelijk reeds :D)

Creamware is na hun bijna-faillisement wel weer de goede richting in geslagen, gelukkig; de nieuwe marketing-man van Creamware zit boordevol goede ideeen en luistert zowaar aandachtig naar suggesties van klanten (zoals ook deze contest, bijvoorbeeld!).
Laten we hopen dat ze deze keer gewoon op het pad blijven...... Creamware-gebruikers weten inmiddels waarom hun produkt ver uitsteekt boven de meeste VST/DirectX-concurrentie, maar Creamware faalde in het verleden hopeloos om dat te communiceren naar potentiele klanten. Binnen enkele weken belooft de nieuwe marketing man beterschap, dus ik ben erg benieuwd! De contest is i.i.g. een goed voorproefje.
 
Back
Top