advies mac gebruikers met m-audio kaart!!!!!!!!!!

mooi dan!

Ingeburgerd
Lid sinds
20 januari 2004
Berichten
37
Locatie
amsterdam
ik heb zelf een mac g4 867mhz dual. ik heb een tijdje met de m-audio quattro kaart gewerkt en sinds ik een raduim midi controller gekocht heb bleek de quattro te conflicteren met de radium. na veel heen en weer gemail bevestigde m-audio dit conflict en geeft mij nu de keuze een nieuwe kaart te nemen. geen quattro met usb meer natuurlijk. zelf dacht ik aan de delta 66 of de delta 1010.

wie heeft er goeie en slechte ervaringen met een mac en m-adio die mij de keuze wat makkelijker kan maken. ook of ik nu firewire of pci moet kiezen. ik heb het hele forum overigens al afgezocht naar reacties maar veel gaan over pc gebruikers vandaar nog een nieuwe tread!

commentaar zeer welkom!
 
Quattro USB op mn B&W G3 300 mhz met 512Mb geheugen op MacOS 9.1 deed het prima. Ik heb ook een MOTU Fastlane midiinterface en geen problemen ondervonden. installer runnen en werkt o.k.
 
het gaat er niet om hoe ik die quattro aan de praat moet krijgen het gaat erom of er mensen zijn die goeie of slechte ervaringen hebben met andere modellen van m-audio want bij mijn systeem met mijn setup werkt de quattro niet goed en na 4 weken alles geprobeert te hebben en na de bevestiging van m-audio dat er inderdaad een probleem is met de dual moet ik een neiuwe kaart kiezen en daar zou ik graag wat adviezen over horen.
quattro is dus geen optie voor mij! iemand met delta 66 of 1010? firewire of pci???????
 
Back
Top