• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Delta 1010 - Gloednieuw/Ongebruikt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Boom Baptist

Stamgast
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
132
Locatie
Zwolle
In de verkoop een M-Audio Delta 1010. Verkeert in nieuwstaat, letterlijk nieuw. in de originele doos, alles Gloednieuw

Iets ouder dan een half jaar oud maar is maar 1 keer aangesloten omdat kort na aanschaf er gebruikt werd gemaakt van een andere studio dan mijn eigen homestudio. Dat is natuurlijk zonde van dit prachtige ding, daarom dus ook in de verkoop

Hij is net alsof hij net uit de winkel kwam. Inclusief alles wat er nieuw ook bij zit; Originele doos, handleiding, kabels, PCI kaart, breakout box, driver cd etc.

Mogelijk om op protools te werken met de 1010!

delta_1010.jpg



Nieuw prijs bij Peter Verspuy: 559 euro
Mijn prijs: 299 euro!!! (voor een gloednieuwe!)
 
Omdat ik snel het geld nodig heb ben ik bereid te zakken tot de bodem prijs van 250 euro.

Je moet er wel snel bij wezen.

Onthoudt dat hij GLOEDNIEUW is!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top