[mp3] Niel 100% live + midi op D.O.T.F.

Origineel geplaatst door Niel
Sync problemen met m'n handen ja .... eene hand drums bijspelen, andere hand eq mid sweepen ..... :D



Omdat ik geen zin heb om bd's op de tel in te tikken etc .... dat mag cubase doen, het draaien aan knoppen en freestylen met faders is veel leuker om zelf te doen .... vandaar.
Ieder hand die wat op de tel in moet drukken is er eentje minder om an de knoppen te draaien, en ja, dat wordt moeilijk als je in je eentje alles doet ....
Na deze ervaring denk ik dat ik voor een Yamaha RS 7000 zal gaan, als het geld ervoor is.
Uitgang uitbreidingen erbij en lekker compact blijven.


En nog wat, dit was de eerste keer dat ik de electribe S via midi gebruikte, snap niet waarom mensen zeiken over een 25ms latency, weinig van gemerkt ..... ligt misschien aan m'n midex 3 8o)

Al met al maar 90% live dus.....8o)
 
hahahaha lol
 
Origineel geplaatst door Niel
Sync problemen met m'n handen ja .... eene hand drums bijspelen, andere hand eq mid sweepen ..... :D
hehe k dan, dat zou ik je niet na kunnen doen :)
 
Origineel geplaatst door Niel
Sync problemen met m'n handen ja .... eene hand drums bijspelen, andere hand eq mid sweepen ..... :D



Omdat ik geen zin heb om bd's op de tel in te tikken etc .... dat mag cubase doen, het draaien aan knoppen en freestylen met faders is veel leuker om zelf te doen .... vandaar.
Ieder hand die wat op de tel in moet drukken is er eentje minder om an de knoppen te draaien, en ja, dat wordt moeilijk als je in je eentje alles doet ....
Na deze ervaring denk ik dat ik voor een Yamaha RS 7000 zal gaan, als het geld ervoor is.
Uitgang uitbreidingen erbij en lekker compact blijven.


En nog wat, dit was de eerste keer dat ik de electribe S via midi gebruikte, snap niet waarom mensen zeiken over een 25ms latency, weinig van gemerkt ..... ligt misschien aan m'n midex 3 8o)

Naar mijn weten (i'm an ex owner :geslaagd: ) treedt dit ook alleen op als de ElectribeS in SyncSlaveMode staat, de midi-sync heeft dus 25ms vertraging, de rest is retenstrak :yamaha:
 
Origineel geplaatst door technomauriesje
Naar mijn weten (i'm an ex owner :geslaagd: ) treedt dit ook alleen op als de ElectribeS in SyncSlaveMode staat, de midi-sync heeft dus 25ms vertraging, de rest is retenstrak :yamaha:

Ik zet 'm niet op slave mode, dus dat zal het wel verklaren .....
 
Origineel geplaatst door Niel
Omdat ik geen zin heb om bd's op de tel in te tikken etc .... dat mag cubase doen, het draaien aan knoppen en freestylen met faders is veel leuker om zelf te doen .... vandaar.

interessant
 
Origineel geplaatst door Niel
Ga jij nou maar zwemles nemen 8o)

Ow is deze topic nu verboden toegang voor mij?

Dat was absoluut niet bedoelt om je muziek af te kraken of af te zeiken. Ieder z'n ding, maar ik had deze set absoluut verder geluisterd, en wellicht een wat beter onderbouwt commentaar kunnen geven, als die reverb er niet zo in zou zitten, ik stoor me daar persoonlijk dermate aan dat ik het uitzet. Dat kun je direct weer vergeten als je daar niks mee wilt doen, dat is jouw keuze.

Edit: En die 90% opmerking was idd een beetje flauw, neem hem niet al te serieus.;)
 
Klinkt idd kick Niel. Zit ook te denken om een MPC (x) of die RS7000 te kopen.

Op naar april dude ;)
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Klinkt idd kick Niel. Zit ook te denken om een MPC (x) of die RS7000 te kopen.

Op naar april dude ;)

Gezien de realtime tweak mogelijkheden, standaard specs en mijn zeer goeie ervaring met m'n yamaha A4000 ga ik voor de RS7000. De mpc heeft leuke pads, maar die zijn ook los te koop ;)
Zou dan misschien eerder een korg microcontrol erbij kopen, toesten, sliders, pots en pads :{
 
Dat klinkt behoorlijk goed ja.. Waar was dat optreden dan??

En dat met die reverb valt toch wel mee? Lijkt me ook wel logisch als het live is opgenomen....
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Dat klinkt behoorlijk goed ja.. Waar was dat optreden dan??

En dat met die reverb valt toch wel mee? Lijkt me ook wel logisch als het live is opgenomen....

Optreden was in Hardbeat café rotterdam aan de haringvliet.
Reverb is idd niks mee mis 8)

fotooooo:
CIMG0103.jpg


Let wel, het was al 05:30 en heb daarvoor de hele nacht staan springen, met aus en al 8o) .......
 
Origineel geplaatst door Niel
Check de groene oordopjes ...... :geslaagd:

Wat zou er anders groen zijn en in je oor zitten :D
 
Korstgebak! :D

Dude, coole pics man!

Weet je al wat jij meeneemt de volgende x? Hehe. Mogen ze wel alvast 7 meter tafel reserveren.
 
Back
Top