[Trak] Beyond Recognition

Moet zeggen dat ik niet vaak van vaag spul hou,maar dit vind ik toch zeer profi gedaan! Ik vind de geluidskwaliteit ook erg oke.
 
erg fragmentarisch.... Mooie geluiden, maar ik mis de rode draad. Ik hoor heel veel dingen die het waard zijn om verder uit te diepen en dat vind ik jammer. Maar zoals gezegd: er zit veel moois in.
 
Origineel geplaatst door Hazes
erg fragmentarisch.... Mooie geluiden, maar ik mis de rode draad. Ik hoor heel veel dingen die het waard zijn om verder uit te diepen en dat vind ik jammer. Maar zoals gezegd: er zit veel moois in.
doe's gek en gaat uw gang zou'k zeggen... :)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
doe's gek en gaat uw gang zou'k zeggen... :)
Is dit weer een verzoek om een remix?
Dan mag je wel wat sampletjes beschikbaar stellen :D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
doe's gek en gaat uw gang zou'k zeggen... :)

Wat is het dat uwen 6 hier tracht duidelijk te maken? :) Ikkenieschnap hoe ende wat?
 
Origineel geplaatst door 6 trak
ik gewoon die gaan bedoel zijn dat jij gaat maak jij als zin hebt die draad rood maak verder die in trak te zal zijn...

Ach so; dat verheldert eea:D Lijkt me vrij lastig om dat te doen. Als ik een sequence heb gemaakt van zeg 8 maten en als ik daar een aantal mooie geluiden bij geprogrammeerd en /of gesampled heb, dan kan ik dat meestal wel aardig uitbouwen. Hoe verwacht je dat ik van jouw muziekjes iets ga maken?
 
Origineel geplaatst door Hazes
Ach so; dat verheldert eea:D Lijkt me vrij lastig om dat te doen. Als ik een sequence heb gemaakt van zeg 8 maten en als ik daar een aantal mooie geluiden bij geprogrammeerd en /of gesampled heb, dan kan ik dat meestal wel aardig uitbouwen. Hoe verwacht je dat ik van jouw muziekjes iets ga maken?
ik verwacht zelf nix... zou wel eens willen zien, of liever gezegd horen, welke draai jij er persoonlijk aan zou geven... :D

Origineel geplaatst door Hazes
of is het meer zo dat je er zelf geen zin in hebt?;)
voor mij persoonlijk is ie zo af...
 
"Watch Out" for "Doctor's Cat" 6 track

De Kat van de dokter is spoorloos verdwenen na het horen van deze track. En dat kwam niet doordat de dokter geen Whiskas in huis had.


Bouw dat melodietje eens wat verder uit. Er zit wel potentie in.
 
Origineel geplaatst door Catalunya
"Watch Out" for "Doctor's Cat" 6 track

De Kat van de dokter is spoorloos verdwenen na het horen van deze track. En dat kwam niet doordat de dokter geen Whiskas in huis had.


Bouw dat melodietje eens wat verder uit. Er zit wel potentie in.
whieew whieew whieew whieew whieew whiee-hee-hee-hee... C, G, C, G, C.... G, F, E, D... :D

net zo veel potentie als in het voer dat de cat van de doctor at zeker?
 
Back
Top