Analog Solutions Mods?

Jop

Lid
Lid sinds
15 februari 2004
Berichten
869
Locatie
Venlo
Hallo,

Ik ben in het bezit van een 606 :) en wil deze graag modden. Nou lijkt met de tonal mod van
Analogue Solutions wel wat. Zijn hier mensen die deze mod ook hebben?
Of zijn er nog andere betere/ leukere alternatieven (van komplete kits)?

Ik heb zelf weinig ervaring met solderen (wel eens wat jack kables gesoldeerd en een simpel kitje),
is het raadzaam om dit over te laten aan iemand die meer kennis van zaken heeft?
En zijn er hier leden die dit voor een klein bedragje willen doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

groeten,
Jop
 
Vind het moeilijk om een schatting te maken, weet ook niet hoeveel tijd hierin gaat zitten.
Voor hoeveel zou je het willen doen?

Ik had in het archief al gezien dat jij nogal wat ervaring hebt met het modden van gear.
Is het misschien ook een alternatief om dit zelf te doen gezien mijn ervaring (of het ontbreken hiervan).

Zit er ook aan te denken om alles zelf te doen, dus geen kit.
Dit is zeker de goedkoopste oplossing maar natuurlijk niet zonder gevaren.
Ik heb al wat schema's en beschrijvingen (maar er zitten toch wel wat verschillen in).

Vond de sample's van jou gemodde 606 wel erg vet :okdan:
 
Ik had er ook weinig ervaring mee voor ik eraan begon. Als je een beetje zorgvuldig werkt, en alles goed bijhoudt is het best te doen. Ikzelf zou de basis-mods niet doen voor minder dan 200 euro. En dat is dan nog te goedkoop volgens mijn berekeningen.
 
Ik heb een AS mod en dat is leuk!

Ik heb hem van binnen gezien, en ik zou het niet zelf willen doen. Ik ben niet goed in het doorkrassen van verbindingen, en echt veel ruimte lijk je niet te hebben... Zegt iemand met twee linkerhanden, met alleen maar duimen
 
Vraag het eens aan Matrixxx
Die heeft de sperate outs van mijn 606 laatst prima gefixt

groet
Joost
 
Ik denk dat ik het toch zelf ga proberen de 606 te modden.
Wel met een goede voorbereiding natuurlijk.