Maya EX7 usb-audiodoos info / help

jes303

DIY brain mods
Lid sinds
30 augustus 2002
Berichten
802
Locatie
Transistorbasstraat 303
voor een soort optreden moest ik ff snel een multi-out usbkastje hebben voor m'n laptop waar ik mee kon mixen. de goedkoopste was de maya ex7 - een 8kanaals / 7.1 surround audio-out. voordat ik em kocht keek ik even of ie met NI traktor compatible is. in de haast niet goed genoeg gelezen, namelijk dat om alle 8 de kanalen via ASIO aan te sturen je een speciale usb audiodriver moet hebben - tot zover had ik het gelezen, evenals de DOWNLOAD HERE knop. goed halen dus dat ding dacht ik. kom ik thuis ga ik de usb drivers downloaden, blijkt het een demo te zijn die iedere 30 seconden een pieptoon ten gehore brengt. de volledige versie moet je los nog 50 euro voor neerleggen. stelletje afzetters!

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

GVD! dus ik heb dat ding eigenlijk voor niks gekocht. advies: koop nooit onbekende producten op dezelfde dag dat je ze nodig hebt, en installeer eerst de software voordat je de hardware erbij koopt!

en dan nog een oproep: mocht er nog een gedupeerde zijn, kunnen we misschien gezamenlijk die driver bestellen en de kosten delen. de driver is namelijk niet via b*t*rr*nt, l*m*w*r* of kl*t* te vinden.
 
Back
Top