[Techno] Joost Vermeulen - Technoproject

begin is ERGGG vet!! met die attack open, lekker!!,...... maar die knop mag ook een keer naar links naar mijn mening....
ik zat te wachten op een vette kick... duurt ff voordat ie komt....hij komt uiteindelijk, maar de kick klinkt niet echt lekker met de rest... en hij mag er wat subtieler inkomen vind ik... i.i.g. beter opbouwen naar een climax.
ook het gedeelte vanaf 1.14 is net iets te hard ineens.
maar ik blijf er bij, dat begin als intro is echt vet.
 
De Vermeulen's ruleren gewoon. :engel: (maar toch net ietsie te veel galm)
 
idd...teveel galm...

haal de galm eraf en haal em door een multiband compressor...hij kickt niet terwijl hij dit ZEKER zou kunnen doen!

ps kan je dit ook live? ;)
 
aso> Deze track begint zo verschrikkelijk lekker!!!;) Echt een heerlijke drumloop!:okdan: Maar bij 0.26 komt er naar mijn mening een te afgezaagd geluidje bij! Programeer wat langer op je synth, en laat z'on sound zichzelf opbouwen!;)
Vanaf 1.15 wordt deze track (naar mijn mening) helemaal verneukt!:( Je hebt z'on verschrikkelijk mooie drumloop!!!:okdan: Waarom zou je het nummer ineens plotseling omgooien op de offbeat?!:confused: Dat vind ik echt jammer! Toen ik de eerste tiental seconden hoorde van deze track?! Dacht ik?! This is a winner!;) Maar als je opent met z'on strakke en vette drum-sequence?! (Daar moet je niks aan veranderen! Gewoon goed!:P ) Dan moet de rest opbouwend minimaal boven die climax komen. Dus volgens mij moet je het nummer totaal anders opbouwen?!;) Meer synth's/geluiden/effecten, punch die drumloop meer op en laat die in het midden op z'n hoogtepunt knallen! Ben erg gecharmeerd van je drums! Top!:okdan: Maar zorg voor een andere opbouw, en kies wat meer orginele filter-sweepjes ofzo, want dan pas komt naar mijn mening dit nummer veel en veel beter tot z'n recht!:D
Dit is mijn persoonlijke mening! Niet bedoelt als kritiek?! (Als jij het mooi vind, is het mooi!:) ) Maar als advies! Succes!;)

Peace...
 
Haal die reverb weg! Het lijkt nu net alsof ik buiten de NDSM Warehouse in de rij sta voor Awakenings. Volgens mij schuilt er achter die "shitload" reverb een best coole track... Jammer...
 
Back
Top