[techno] bring back jack

dat sampletje blijft vet !,
ik vind de hat op elke halve maat niet echt lekker klinken....
dat geluidje dat langsaam gefilterd wordt, is echt VET!! mag van mij wat meer accent hebben, zodat ie de overhand krijgt. lekkere techno... jammer dat ie nog niet af is. ben benieuw naar het eindresultaat (als die nog komt :D)
 
Zeer vette sound..die break rond 0:50 is wel erg duister, daar zou nog wel wat percussie in de verte mogen klinken (zwaar gefilterd ofzo)

Zo rond 1:50 vind ik dat er nog een extra soundje in mag komen.

Maareh...beukt lekker!
 
Origineel geplaatst door timvanpoppel
dat sampletje blijft vet !,
ik vind de hat op elke halve maat niet echt lekker klinken....
dat geluidje dat langsaam gefilterd wordt, is echt VET!! mag van mij wat meer accent hebben, zodat ie de overhand krijgt. lekkere techno... jammer dat ie nog niet af is. ben benieuw naar het eindresultaat (als die nog komt :D)

Mee eens, dat gefilterde soundje mag van mij ook wat meer de boventoon krijgen!;) Ik vind je drumline heel erg lekker!:)
Misschien net iets meer percussie (idd in de break) en misschien wat meer freaken met geluiden?!
Die voice sample vind ik jammer! Hij blijft lekker! Maar is te gedateerd! Het verliest het Underground Techno gevoel, naar mijn mening?! Daar zou ik persoonlijk iets anders voor doen.:D Voor de rest vind ik 'em echt zwaar lekker!:okdan:

Peace...
 
Bedankt voor de tips, met dit in het achterhoofd, ga ik er morgen aan verder werken. Als ik nieuw resultaat heb zal je het hier horen :D :biertje:
 
Back
Top