Zaterdag 06 Maart Hoodlumbreaks presents DIK

C-Code

Addicted to Breaks
Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
1.974
Locatie
Den Bosch
Ja mensen vorige editie was weer druk bezocht, en nu dus weer de 1ste zaterdag van Maart die dit keer op de 6de valt ......weer een avondje flink feesten, entree is zo als gewoonlijk gratis, dus extra geld over voor een biertje !!

Hoodlumbreaks presents DIK

Line up:
DJ Nebur (hip hop)
DJ Cinnaman (funky ish)
DJ Ari Daily (Nu-Skool / UK breaks)
VJ Lenn Art

Tijd: van 22.00 tot 03.00
Entree: GRATIS
Lokatie: Boulevard, Kraaikampen 1, Den Bosch

See you the 6th;

The Dik Crew

dik-logo.gif
 
Ari Daily draait wel goed, niet zo lang geleden nog mee samen gespeeld in de Melkweg...

beetje leuke tent trouwens, de Boulevard?
Met LP nog nooit in Den Bosch gespeeld geloof ik, dus als je nog eens een live act zoekt...
 
Origineel geplaatst door trigg
Ari Daily draait wel goed, niet zo lang geleden nog mee samen gespeeld in de Melkweg...

beetje leuke tent trouwens, de Boulevard?
Met LP nog nooit in Den Bosch gespeeld geloof ik, dus als je nog eens een live act zoekt...

Ari Daily is 1 van onze vaste DJ's (Hoodlumbreaks), en ik vind hem 1 van de weinige breaks dj's die een avond echt aanvoelt.
Ik zou best een live act willen programmeren, maar als ik jou vertel dat ons totale budget voor een avond 150 euro is dan snap je dat dat erg moeilijk word.Voor die 150 euro heb ik geld voor 3 dj's. Ik verdien er geen cent aan..........ik doe het puur voor het plezier dat ik er aan beleef.......ik leg soms zelfs geld toe.

Vandaar dat ik het ook leuk zou vinden als er eens wat meer synthforum mensen het eens zouden komen checken ;)

Mocht ik ooit in een andere tent een vaste avond gaan doen dan kan ik altijd kijken of er daar wel een budget is voor een live act.... ;)
 
Mensen mensen mensen......kom joh jullie staan allemaal op de gastenlijst.....kom deze avond gewoon even checken aanstaande zaterdag........zou leuk zijn !!.........en op die manier blijven we ook op de langere termijn leuke feestjes organiseren.


:dj: :dj::dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj: :dj:
 
Back
Top