06-09; Funky Breakbeats (indoor) en Drum & Bass (outdoor) in Den Bosch

C-Code

Addicted to Breaks
Lid sinds
5 augustus 2002
Berichten
1.974
Locatie
Den Bosch
Ja het is weer zover, weer een funky breakbeats avond in de boulevard te Den Bosch.

Line up INDOOR: (van 22.00 tot 03.00)

Petor (Hoodlumbreaks)
Stijl: broken beats

Jerry
Stijl: hip-hop/breaks/funky shit

Ari Daily (shine/hoodlumbreaks)
Stijl: Nu skool breaks

LINE UP OUTDOOR (drum & bass area van 20.00 tot 0.00)

DJ Tek (fckn wckd)

DJ Cyrax (abused soundsystem)

DJ Fox (forms)

Entree: 3,50
Aanvang: 22.00 tot 03.00
Zaterdag 6 september

===========================================

poster.gif


===========================================

Voor details boulevard:

http://www.boulevard.cx
---------------------------------
Voor details Hoodlumbreaks

http://www.hoodlumbreaks.com
---------------------------------
Voor details fckn wckd crew Tilburg :

http://www.wckd.nl
---------------------------------
Voor details forms crew arnhem

http://www.formsevents.com
 
Het bewijs dat je nog feestjes kunt geven voor 3,508~ Ziet er leuk uit moet ik zeggen.
 
Origineel geplaatst door Origin X
Het bewijs dat je nog feestjes kunt geven voor 3,508~ Ziet er leuk uit moet ik zeggen.

Ja we doen ons best om de entreeprijs laag te houden en toch veel te bieden, ook decor enzo.
Nu nog de nodige bezoekers !

Mensen die langskomen..........schrijf het effe in deze thread, dan kan ik gelijk wat mensen leren kennen ;)
 
Origineel geplaatst door C-Code
Nou mensen ik vind het zwaar tegenvallen dat er niemand zegt "ja daar ga ik effe kijken".........

je hebt gelijk, C.
het valt me de laatste tijd sowieso op dat het aantal replies sterk afhangt van wie de threadstarter is.
het is dat ik zelf zaterdag moet optreden, anders was ik misschien wel komen kijken. het klinkt in ieder geval interessant. de breaks dan... drum & bass doet mij persoonlijk vrij weinig.
 
Origineel geplaatst door cyan_circle
je hebt gelijk, C.
het valt me de laatste tijd sowieso op dat het aantal replies sterk afhangt van wie de threadstarter is.

Goh en ik maar denken dat ik de enige was die dat gevoel begon te krijgen, ik begin dit forum ook steeds minder leuk te vinden voor wat betreft het posten van onderwerpen, want meestal word er toch niet gereageerd. Ook in de tracks sectie is dit zo, op het moment dat er iemand iets post waar mensen lekker tegenaan kunnen slijmen dan zie je ineens veel mensen reageren (omdat ze hopen ook leuk gevonden te worden door de producer in kwestie).........wat dat betreft begint dit forum zijn oprechtheid en onschuld te verliezen.

Op een gemiddeld dj forum word nog oprechter gereageerd !
 
Om zelfs nog wat toe te voegen, dit feestje word met weinig middelen gefinanceerd, en ik bied ook aankomende (of bekende) DJ's / Producers een kans op deze avonden (misschien ook van dit forum). Zo staat bijvoorbeeld Jaimie Fanatic op 04-10 op deze avond (jaimie is daarentegen geen onbekende meer).

Ik hoop dat mensen doorhebben dat dit soort feestjes alleen georganiseerd worden als er ook publiek komt, anders zegt de zaal eigenaar ook: sorry maar op deze manier kan ik niet doorgaan.

Kom daarom langs en laat zien dat je het belangrijk vind dat ook niet commercieele MEGA feesten de moeite zijn om te bezoeken, want schijnbaar is het erg belangrijk als er MEGA namen staan (terwijl een onbekende naam misschien ook wel de moeite waard is)

Op 31 oktober organiseer ik samen met wat mensen een afterparty in de brabanthallen (met lasershow) en de entree is GRATIS !!!!! (details volgen)
 
Nou mensen ik vind het zwaar tegenvallen dat er niemand zegt "ja daar ga ik effe kijken".........er zijn toch genoeg bosschenaren op dit forum !
om maar even het goede voorbeeld te geven: Ja, daar ga ik effe kijken ;)
was al eerder op een feestje van funky breakbeats geweest en was me ook goed bevallen, dus als je in de buurt ben, kom zeker even langs, wordt een leuk feestje.
 
Origineel geplaatst door redje
om maar even het goede voorbeeld te geven: Ja, daar ga ik effe kijken ;)
was al eerder op een feestje van funky breakbeats geweest en was me ook goed bevallen, dus als je in de buurt ben, kom zeker even langs, wordt een leuk feestje.

Thanx Sander :okdan:
 
Back
Top