Nu uit: The Peoples Republic of Europe - Juche

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
905
Locatie
Hillegom
Jawel dames en heren, spoken en beren! De nieuwe CD van The Peoples Republic of Europe is vanaf heden verkrijgbaar! ruim 50 minuten hevig geknars, gestamp en gedreun, opgefleurd met propaganda uit Noord Korea, en gestoken in een sfeervolle zwart/wit hoes. Ook de kleine clubhit "Hatred" (nu nr 17 in de DUC) staat er op, dus er kan weer geswinged worden. De CD is uitgebracht in een editie van 510 exemplaren, en voor zover ik weet is dit de eerste officiele CD van een Nederlands ritmisch industrieel project, dus volgens mij een primeurtje. :) Ja, mensen, een echte CD, en geen CDr!

De CD is te veraanschaffen voor 8 euro bij persoonlijke overhandiging. Over de post kan ook, maar dan komt er 2 euro bovenop voor porto en noppenvlop, en is tie dus 10 euro. En die kun je sturen naar:

The Peoples republic of Europe
Molenstraat 13
2181JA Hillegom

Liedjes luisteren? : http://www.soundclick.com/thepeoplesrepublicofeurope

pagina14.jpg


Koopt louter Nederlandsche Industrieele muziek! :)
 
Nu ja, dat was de vooraankondiging he? Dat heb ik geleerd van TLR, want die doet dat ook altijd op GD. :)

Een track met de generaal niet. Wel een vergelijkbare track waarop we noeste medewerkers van de Noord Koreaanse revolutie fier horen praten over hun werk (of reclameboodschappen van de bakker in Pyongyang. Ik versta geen woord Koreaans, dus dat zou ik niet weten).
 
Heb je audio previeuwtjes ergens staan? Hoewel een tientje toch haast gratis is.
 
Origineel geplaatst door 6 trak
kiekeboe... daar was ik weer...

mijn vorige post was nl ge-del-ed zonder enige reden....???????

Nee, sommige mensen moeten altijd meerdere threads aanmaken... :frons:
 
Dank je wel teknoudontknow!
 
Back
Top