Pentium 3 pc met m-audio, wat is-ie nog waard?

G

Guest

Guest
ik heb een pentium3 pc, 600 mhz of zo, met 20gb harddisk, 128mb geheugen, een matroxvideokaart ingebouwd, cdrom x 24 dacht ik, sony cd writer, m-audio delta audiophile 24/96, met hp 670c printer (nieuwe cartidge) draadloze muis, 19"monitor, alles perfect, maar ik wil er van af vanwege dringend ruimtegebrek.
(ik wil een laptop kopen)

voor intensief softsynthgebruik is deze pc vast te licht bevonden, maar toen ik 'm nog voor muziek gebruikte, werkte bv cubase vst met 1 of 2 softsynths, prima, hd recording ging vlot en goed.

wat zou deze pc nog waard zijn?
 
Je zou op mp.nl kunnen kijken wat andere lui vragen voor een p 3 :) Naar mijn iedee minimaal 150 euro
 
Nou, dat krijg je toch ook wel voor alleen de m-audio 2496?
Mijn tip: eruit halen en los verkopen.
 
dat dacht ik ook zo ongeveer.
maar het blijft schrikken, wat zo'n pc nog oplevert na een jaartje of wat.
 
Ik zou wat extra geheugen indouwen Leo en lekker zelf houden. Zo'n P3 600 is met 512 MB ook best snel hoor.

Als je er zelfs nog een Intel-chip mamaplank in hebt zitten dan is het de ideale partner voor een Lexicon Core2 kaart.

Kan je de kids er anders niet blij mee maken?
 
Origineel geplaatst door The Q
Ik zou wat extra geheugen indouwen Leo en lekker zelf houden. Zo'n P3 600 is met 512 MB ook best snel hoor.

Als je er zelfs nog een Intel-chip mamaplank in hebt zitten dan is het de ideale partner voor een Lexicon Core2 kaart.

Kan je de kids er anders niet blij mee maken?

wij hebben hier maar 1 mama-plank in huis en dat is de strijkplank.
op zich bevalt die pc me prima, voor internet, tekstverwerken en af en toe 2-sporen opnemen, maar hij neemt gewoon teveel ruimte in. vandaar.

de kinderen heb ik pas blij gemaakt met een playstation.
 
Verkoop hem los in onderdelen op tweakers.net.
Dan vang je waarschijnlijk meer.
Zat volk daar dat die oude meuk wil kopen. (voor weinagh)

Je kan hem ook in de meterkast (zonder monitor) zetten als internetservertje of zo.
 
Origineel geplaatst door fuse
Verkoop hem los in onderdelen op tweakers.net.
Dan vang je waarschijnlijk meer.
Zat volk daar dat die oude meuk wil kopen. (voor weinagh)

Je kan hem ook in de meterkast (zonder monitor) zetten als internetservertje of zo.

dan is 600 mhz toch echt te snel ...
ik zie de strijkplank al snel zijn of haar plek terugeisen 8o)
 
Weinig waard - zonde.

Weinig waard - zonde.

Tenzij je blij bent met een idiote prijs zou ik ook geneigd zijn alles in apparte onderdelen te verkopen. Levert je geheid een stuk meer op maar je hebt natuurlijk al het geloop.
Maareuh, wat voor moederbord heb je ? Misschien wat sneller laten lopen ? 750 Mhz of zo ?
Maar ik begrijp dat je met plaastgebrek te kampen hebt en het bakbeest neemt wellicht veel plaats in. Toch vind ik het zonde om het geheel te verkopen voor 200 euro. Geef het "ding" dan gewoon weg aan iemand van je goeie vrienden die je er misschien een groot plezier mee kan doen...weg is weg.
 
het beste idee tot nu toe, was de meterkast. zo ongeveer dan.

hij staat nu op een ikea meubeltje, lekker praktisch maar ik ga 'm toch wat kleiner wegzetten, meer in de hoek. luidsprekertjes weg. dan hoeft ook weer niet zo veel meer plek in te nemen dan een notebook.
bedankt voor de tips.
ciao.
 
Back
Top