klein acid house feesje voor mijn verjaardag

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.307
Locatie
la côte belge
Voor de Belgen die zich vervelen op 28 february, en die wel houden van hypnotiserende baslijntjes en retro dingen. let op ltd. capacity van ±100 man!

bdayrvooh_28-02-04.gif
 
Wow.. drinks 1 euro. Da's een goede start voor een feestje! Ik zie al dat jij niet bij ID-T werkt.... :)
 
de prijs is zo omdat ik het niet zie zitten om de hele avond drankbonnetjes te verkopen op min verjaardag..
zodus overeengekomen om de drank goekoop te houden en aan de bar te betalen met een simpel bedrag.. (25 pintjes? 25 euro aub!)

Vind het infeite schandalig dat er in de tijd van belgische franken 1,25 euro of dus 50 BEF gevraagd werd voor 1 consumptie, terwijl dat nu min. 1,50 t.e.m. 2 euro geworden is.
Nuja, niet toevallig is het succes van de nightshops er ook op veruit gegaan de laatste jaren :erm:
 
leuk!

Zie al redelijk wat bekende dj`s staan die komen draaien (voor mij bekend althans)

ga je nog setjes recorden en later online zetten :P ??

veel plezier iig!

jerzz
 
ivm setjes recorden: de kans is klein.. heb zelf geen opname apparatuur en zal al genoeg aan mn hoofd hebben die avond.. Eventueel minidisc lenen van iemand.. maar zoals ik al zei geen beloftes.

:dj: :dj: :dj:
 
Back
Top