yippie! the loft!

olafmol

[EXPANSIONS]
Lid sinds
23 juli 2001
Berichten
8.784
Locatie
Utrecht
Ikke ben BLIJ!!!! heb net mijn vlucht en hotel in london geregeld voor laatste weekend van deze maand....want ik ben persoonlijk door DJ-legende David Mancuso uitgenodigd om op z'n Loft feest in london te komen!!!! damn!!! wat VET! dat ik dat mag meemaken ;)

www.theloftnyc.com

en het mooie: de avond ervoor ga ik naar een feest waar oa gilles peterson en danny krivit draaien...WOEHAAAA!!! is dat ff knallen of nie ;)

dat moest ik gewoon ff delen,,

Olaf
 
Gefeliciteerd man!

Om eerlijk te zijn zeggen de DJ-namen me niet zoveel,
maar het zal vast wel wat voorstellen ;)

In ieder geval veel succes met draaien!
 
oke als je de namen niet kent

hier mijn reactie

olaf, je bent lul, een eikel en egoist als je me niet meeneemt !!!

gvd hoe kom jij nou aan die uitnodigen ??

en fucking krivits ook nog ... das een nog grotere held van mij !!

olaf !!!

ik eis dat ik mee mag .. grrrrrrrrrrrrrrr
maar begin maar eerst met uitleggen ...


:smeris:
 
he lul ...

ja jij ja Olaf ..

je krijgt zeker ook nog een gratis copy van het boek

love saves the day

????

=(
 
hehe.... ik heb niet voor nix wat links neergezet..zonder mensen als manusco, krivit en ook wel peterson zou de hedendaagse dance-scene niet zijn wat ie nu is..sterker nog, als ik me niet vergis is david manusco zelfs de bedenker en ontwerper van de dj-mixer....

anyway, ik ga er niet draaien, ik zou niet durfen, dat zou hetzelfde zijn om als huisschilder naast karel appel of picasso te gaan staan schilderen ;) ik kom gewoon lekker dansen... ..

ik "ken" david mancuso van het deephouseforum, waar veel grootheden als frankie knuckles, francois K en kerri chandler rondhangen..in amerika is house nog steeds underground, het blijken gewoon gewone mensen te zijn ;)

tis dat ie nu in london komt draaien, hij vroeg of ik zin had om langs te komen enzo....nou dat laat ik me niet nog een keer vertellen....easyjet en een hostelletje zijn zo geregeld tegenwoordig....

madr, je kan gewoon een kaartje kopen/regelen voor die londonse loft party, easyjet is zo geboekt man!

kheb er nu al sin an! ;)
 
He Olaf, veel plezier daaro. Heb je Krivit ook al een keer in Paradiso gezien? Kun je het linkje naar het deephouse forum plaatsen? Ik weet het google kan het voor me vinden, maar ik ben lui!
 
Een leluke groepie dattie d'r rondvliegt. ;)

Have fun!
 
Back
Top