Harddisk data kwijt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
Lid sinds
19 februari 2003
Berichten
1.240
Help....

vandaag kom ik erachter dat twee tracks die ik bewaard had om op een later tijdstip
mee verder te gaan, 'verdwenen' zijn. Ik heb ze waarschijnlijk niet gesaved (dom ja weet ik)
of ben het cd-rommetje kwijt waarop ze staan. Ik kan in ieder geval niets meer vinden.

Nu weet ik dat ik die data op ook op een HD van 20 MB had staan die ik nu gebruik in m'n
internet pc. Ik heb hem geloof ik niet geformatteerd maar er wel een nortonGhost van een
win98 SE configuratie overheen gezet.
Van de 20 MB op de HD wordt er minder dan 3 gebruikt dus misschien staat het er nog op
maar ik weet niet hoe ik erbij kan komen.

Ik weet dat er bedrijven bestaan die deze data weer tevoorschijn kunnen toveren maar ik heb
begrepen dat dit erg duur is.
Weet iemand misschien hoe ik het zelf kan doen of een bedrijf wat te betalen is?


BVD,



gr. Tom
 
Re: Harddisk data kwijt

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik weet dat er bedrijven bestaan die deze data weer tevoorschijn kunnen toveren maar ik heb
begrepen dat dit erg duur is.
Weet iemand misschien hoe ik het zelf kan doen of een bedrijf wat te betalen is?

Bij m'n eerste werkgever hebben we ooit zo'n bedrijf ingeschakeld...het getroffen bestand werd netjes en snel hersteld...tegen een 'prijsje'.

Op kantoor gebruiken we al geruime tijd EasyRecovery Professional. Werkt heel eenvoudig en heeft, tot nu toe, ALLE hersteloperaties perfect uitgevoerd. Gewiste bestanden, overschreven bestanden, geformatteerde partities, overschreven partities met image software, zelfs defecte harde schijven (die nog draaien) werden hiermee aangepakt.

Je kijkt best eens 'rond' want er zijn heel wat recovery tools op de markt. Wij kozen voor Ontrack vanwege de mogelijkheid van een Enterprise license en het feit dat de tool ook werkt indien deze niet geinstalleerd is op de harde schijf. :okdan:

Maar eigenlijk hoeft dat allemaal niet want we maken toch allemaal netjes backups van onze data, ja toch 8)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top